افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

5 آلتکوین دارایی دنیای واقعی (RWA) با فرصت های خرید خوب

  • کد خبر : 342977
5 آلتکوین دارایی دنیای واقعی (RWA) با فرصت های خرید خوب

دارایی های دنیای واقعی (RWA) در صنعت کریپتو محبوب می شوند. اگر قصد دارید پرتفوی خود را متنوع کنید یا به دنبال یافتن فرصت های سرمایه گذاری جدید هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. به گفته Blockchain Home، در اینجا لیستی از توکن های شناخته شده و همچنین پروژه های راه اندازی با پتانسیل […]

دارایی های دنیای واقعی (RWA) در صنعت کریپتو محبوب می شوند. اگر قصد دارید پرتفوی خود را متنوع کنید یا به دنبال یافتن فرصت های سرمایه گذاری جدید هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

به گفته Blockchain Home، در اینجا لیستی از توکن های شناخته شده و همچنین پروژه های راه اندازی با پتانسیل رشد بالا آورده شده است.

۱. سازنده (MKR)

میکر به دلیل تحولات مثبت در ماه اوت در کانون توجه قرار دارد. دو هفته پیش، Grayscale میکر را به لیست در حال گسترش صندوق های سرمایه گذاری خود اضافه کرد.

همین موضوع باعث شد فعالیت شبکه میکر در همین مدت افزایش یابد و در نهایت قیمت میکر توانست سطح 2000 دلار را بازیابی کند. در زمان نگارش این مقاله، MKR با قیمت 2086 دلار معامله می شود. این توکن هنوز با ATH خود فاصله دارد و یکی از بهترین آلتکوین های RWA است که باید در سپتامبر مراقب آن باشید.

بر اساس نمودار روزانه، Maker از 8 آگوست در محدوده باریکی بین 1868 تا 2201 دلار بوده است. به نظر می رسد که خرس ها سعی دارند سازنده را به زیر 2000 دلار برگردانند، اما حمایت قوی در 2024 دلار می تواند قیمت را بالاتر از این سطح کلیدی نگه دارد.

نمودار روزانه Maker - منبع: TradingView
نمودار روزانه Maker – منبع: TradingView

اگر چنین است، قیمت Maker ممکن است به سطح 61.8 فیبوناچی در 2259 دلار بازگردد. در صورت ادامه این شرایط، ارزش این آلتکوین ممکن است تا پایان ماه آینده به سطح 38.2 فیبوناچی در 2590 دلار برسد.

۲. ONDO

وقتی در مورد دارایی های دنیای واقعی صحبت می کنیم، باید به Undo اشاره کنیم. در زمان نگارش این مطلب در 30 روز گذشته قیمت اوندو 28 درصد کاهش یافته است. اگرچه این ممکن است برای برخی از فعالان بازار ناامید کننده باشد، با توجه به این تحلیل، اکنون ممکن است فرصتی نادر برای خرید Ondo باشد.

یکی از دلایل کلیدی این تحلیل، نرخ خرید این آلتکوین توسط بلک راک است. بر اساس روندهای فعلی بازار، غول سرمایه گذاری آمریکایی ممکن است در ماه سپتامبر مقدار بیشتری Ondo خریداری کند.

از نظر فنی، به نظر می رسد که فروشندگان خسته شده اند زیرا Ondo در یک مثلث نزولی قرار دارد. Ondo در حال حاضر با قیمت 0.701 دلار معامله می شود و ممکن است به سمت حمایت خود در 0.65 دلار حرکت کند.

اما وقتی Ondo به این قیمت رسید، ممکن است دوباره برگردد. اگر این عقب نشینی با فشار خرید زیادی همراه باشد، Ondo می تواند 90 درصد افزایش قیمت دارند

۳. PENDLE

پندل امکان داد و ستد و نشانه گذاری دارایی های آتی را فراهم می کند. این ویژگی آن را به یکی از برترین آلتکوین های دارایی دنیای واقعی (RWA) برای خرید در ماه سپتامبر تبدیل می کند.

علاوه بر این، Pendle در حال حاضر روزانه توکن ها را منتشر می کند. اگرچه نرخ این انتشار پایین است، اما همچنان عرضه را افزایش می دهد و می تواند روی قیمت این توکن تأثیر بگذارد. با این حال، هنگامی که این دوره تثبیت شود، آونگ ممکن است روند صعودی را تجربه کند.

Pendle Unlock - منبع: Token UnlocksPendle Unlock - منبع: Token Unlocks
انتشار پندل – منبع: رمز باز می شود

در هفت روز گذشته قیمت پاندول تقریبا 20 درصد افزایش داشته است. بر اساس نمودار روزانه می توان گفت که این توکن در کانال صعودی قرار دارد. با توجه به پتانسیل سود بالا، علاقه معامله گران به آونگ ممکن است افزایش یابد.

اگر فشار خرید افزایش یابد، توکن می تواند در کوتاه مدت به 3.90 دلار برسد. از سوی دیگر، در صورت افزایش فشار فروش، قیمت آونگ ممکن است به زیر 2 دلار کاهش یابد.

تحلیل روزانه پندل - منبع: TradingViewتحلیل روزانه پندل - منبع: TradingView
تحلیل روزانه پندال – منبع: TradingView

۴. مانترا (OM)

از ماه جولای، OM در بین آلتکوین های برتر قرار گرفته است. در زمان نگارش این مقاله، مانترا پس از افزایش 4900 درصدی طی 365 روز گذشته، با قیمت 0.93 دلار معامله می شود.

این توکن یکی از معدود آلتکوین هایی است که در ماه جولای به بالاترین حد تاریخی خود رسید. در حال حاضر، مانترا 33 درصد از آن اوج کاهش یافته است. بر اساس نمودار روزانه، آلت کوین به سطح حمایت بحرانی 0.93 دلار نزدیک می شود.

اگر قیمت این حمایت را بشکند، ممکن است تا 0.85 دلار کاهش یابد، که به نظر می رسد حمایت قوی است که می تواند باعث بازگشت قیمت شود.

تحلیل روزانه پندل - منبع: TradingViewتحلیل روزانه پندل - منبع: TradingView
تحلیل روزانه پندال – منبع: TradingView

اگر در هنگام وقوع این عقب نشینی، احساسات در سراسر بازار مثبت تر باشد، قیمت Mantra می تواند به 1.11 دلار برسد. با این حال، فروش گسترده بازار می تواند این چشم انداز صعودی را باطل کند و قیمت را تا 0.79 دلار کاهش دهد.

۵. AXL

این لیست را با Axelar به پایان می بریم. توکنی که در هفت روز گذشته 13.5 درصد افزایش داشته است. اکسل نقش حیاتی در دارایی های دنیای واقعی دارد، زیرا ارتباطات زنجیره ای را برای شرکت های بزرگ ساده می کند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت اکسل از یک مثلث نزولی فراتر رفته است.

در حال حاضر این آلتکوین با قیمت 0.61 دلار معامله می شود. اگر این روند حفظ شود و از افت تا 0.48 دلار جلوگیری شود، ممکن است در سپتامبر به 0.80 دلار افزایش یابد. با این حال، اگر خریداران نتوانند این روند نزولی را متوقف کنند، ممکن است کاهش قیمت ادامه یابد.

بین Crypto

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-27 15:07:47

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.