افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

مدیران استقلال با حذف محمدی اشتباه فاحشی را مرتکب شدند

  • کد خبر : 342974
مدیران استقلال با حذف محمدی اشتباه فاحشی را مرتکب شدند

۱۴۰۳/۰۶/۰۷ ۰۳:۰۳:۰۵ | | کد خبر: 69387 مهرداد محمدی پس از مصاحبه جنجالی خود پس از پایان آخرین بازی مقابل پیکان با محکومیت شش جلسه ای کمیته انضباطی مواجه شد و این مجازات زمانی قابل اعمال است که نام این بازیکن در لیست تیم لیگ ثبت شود. به گزارش 9 صبح، مدیریت استقلال اشتباه محاسباتی […]

مهرداد محمدی پس از مصاحبه جنجالی خود پس از پایان آخرین بازی مقابل پیکان با محکومیت شش جلسه ای کمیته انضباطی مواجه شد و این مجازات زمانی قابل اعمال است که نام این بازیکن در لیست تیم لیگ ثبت شود.

به گزارش 9 صبح، مدیریت استقلال اشتباه محاسباتی وحشتناکی انجام داد و همین امر باعث شد تا محمدی دو هفته مانده به لیگ برتر محروم شود. مهرداد محمدی پس از مصاحبه جنجالی پس از پایان آخرین بازی مقابل پیکان، شش دیدار محروم شد. توسط کمیته انضباطی انجام شده است و این ممنوعیت زمانی اعمال می شود که نام بازیکن در لیست تیم در سازمان لیگ ثبت شود. به عبارت ساده تر، محرومیت از لحظه رسمی شدن قرارداد بازیکن با تیمش محاسبه می شود.

به هر دلیلی (اعم از فسخ یک طرفه یا حذف نام بازیکن از لیست تیم)، نام محمدی در لیست استقلال ثبت نشده است، محرومیت او باقی خواهد ماند و استقلالی ها نمی توانند نام این بازیکن را از فهرست تیم خود حذف کنند پس از پایان فصل، او از ثبت مجدد نام خود در لیست منع شد.

مدیران استقلال با اشتباه محاسباتی وحشتناکی نتوانستند پس از دو هفته از لیگ برتر محمدی، محرومیت خود را پشت سر بگذارند. طبق سند منتشر شده، قرارداد محمدی با استقلال 10 مرداد فسخ شده است، یعنی مهرداد تنها یک جلسه از محرومیت خود را سپری کرده است.

محمدی ابتدا باید قرضی خود را با استقلال یا تیم دیگری که این بازیکن را می خواهد مشخص کند و پس از امضای قرارداد و اضافه شدن او به لیست تیم مورد نظر، باقیمانده محرومیت خود را سپری کند.

منبع: افکارنیوز


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.