افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

استقبال نمایندگان مجلس از انتصاب حسین زاده به عنوان معاون رئیس جمهور/ همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی بخشی از یک بدنه واحد هستند

  • کد خبر : 342958
استقبال نمایندگان مجلس از انتصاب حسین زاده به عنوان معاون رئیس جمهور/ همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی بخشی از یک بدنه واحد هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی حکمی از سوی رئیس جمهور، عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور منصوب شد. به گزارش ایسنا، پس از انتصاب حسین زاده به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، چند تن از نمایندگان مجلس مطالبی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی حکمی از سوی رئیس جمهور، عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور منصوب شد.

به گزارش ایسنا، پس از انتصاب حسین زاده به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، چند تن از نمایندگان مجلس مطالبی را در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در ادامه می خوانید.

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه:

برادر عزیزم جناب مهندس عبدالکریم حسین زاده، انتصاب جناب عالی به عنوان معاونت محرومیت زدایی و محرومیت زدایی ریاست جمهوری نشان از شایستگی شما و درایت دکتر است، همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی در یک بدنه واحد هستند. .

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر:

«در یک نظام شایسته و در انتخاباتی مناسب و امیدوارکننده، دوست و برادر بزرگوارم عبدالکریم حسین زاده به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب شدند.

مهندس حسین زاده فرزند شهید، نوه شهید و اهل درایت و لیاقت است. وی در سه دوره توانسته است اعتماد مردم حوزه نقده و اشنویه را برای نمایندگی در شورای اسلامی جلب کند.

ضمن تشکر از رئیس جمهور، این انتصاب شایسته را به ایشان و مردم عزیز کشور صمیمانه تبریک می گویم. امیدوارم این انتصاب نقشی ماندگار در بهبود وضعیت معیشتی روستاییان و ارتقای شاخص های توسعه روستایی داشته باشد.

احمد مرادی نماینده بندرعباس:

انتصاب آقای حسین زاده به سمت معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور به عنوان عضوی از جامعه اهل سنت در کابینه دولت چهاردهم نقطه عطفی در راستای تعمیق و پیشبرد امور خواهد بود. استراتژی وحدت و وحدت ملی».

احمد جباری نماینده بندرلنگ:

«اقدام تاریخی دکتر المدزیکیان در انتصاب مهندس حسین زاده از جوانان نخبه و کارشناس جامعه اهل سنت به سمت دستیار رئیس جمهور حکایت از اتمام اولین گام در مسیر بکارگیری اهل سنت دارد. – نیروهای سنت در مناصب مختلف رهبری.
امیدواریم این رویکرد مثبت در سطح سفرا، معاونان وزرا و … ادامه یابد.»

احمد بیگدلی نماینده خدابنده:

انتصاب عبدالکریم حسین زاده نماینده کردهای اهل سنت در شورای اسلامی توسط رئیس جمهور منتخب ایران

29219

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.