افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

خریداران خودرو باید بخوانند/زمان قرعه کشی اعلام شد

  • کد خبر : 342929
خریداران خودرو باید بخوانند/زمان قرعه کشی اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، گروه صنعتی ایران خودرو این امکان را برای مشتریانی که از روز یکشنبه (چهارم شهریور ماه) در جدیدترین طرح این شرکت ثبت نام کرده اند، امکان انتخاب نوع طرح فروش (فوق فروش یا فروش زودهنگام) تا بررسی سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید. اینسا در خبری می […]

به گزارش خبرآنلاین، گروه صنعتی ایران خودرو این امکان را برای مشتریانی که از روز یکشنبه (چهارم شهریور ماه) در جدیدترین طرح این شرکت ثبت نام کرده اند، امکان انتخاب نوع طرح فروش (فوق فروش یا فروش زودهنگام) تا بررسی سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اینسا در خبری می نویسد: با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر برخی ابهامات و مشکلات مطرح شده و بهره مندی از تسهیلات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، این خودروساز مهلت شش روزه دارد. برای تعیین نحوه فروش توسط متقاضیان از روز یکشنبه چهارم شهریور لغایت جمعه نهم شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

بر اساس این امکان، علاوه بر گزینه ای به نام «روش فروش»، اقلام جدیدی در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) ایجاد شده و کد کلاس کالا، مشخصات فنی و قیمت کالا در ماه جاری (شهریور) اضافه شده است ). به سیستم

متقاضیان در اولویت بندی روش فروش منتخب شرکت خواهند کرد، اما متقاضیانی که قبل از پایان مهلت مقرر در مورد روش فروش تصمیم نگیرند (با توجه به تمایل اکثریت متقاضیان) به طور پیش فرض در رده متقاضیان طرح فروش فوق العاده قرار خواهند گرفت . آنها در آن دسته اولویت دارند.

ضمناً در این مدت پس از مشاهده قیمت محصولات، در صورت تمایل مشتری به تعویض خودرو، با لغو سفارش هر ردیف و سپس انتخاب خودروی جدید در سامانه، این امکان فراهم است.

قرعه کشی ایران خودرو به هفته آینده موکول شد

قرعه کشی اولویت دار که قرار بود 48 ساعت کاری پس از پایان مهلت ثبت نام انجام شود، در روز جاری انجام می شود، از این فرصت برای انتخاب طرح فروش و تغییر محصول انتخابی مشتری (در صورت تمایل)، قرعه کشی انجام می شود. همچنین پس از پایان این مدت که روز جمعه خواهد بود، به تعویق افتاد. زیرا در واقع قرعه کشی اولویت در طرح فوق فروش باید بین متقاضیان این طرح و قرعه کشی اولویت پیش فروش بین متقاضیان همان طرح انجام شود. علاوه بر این، برخی ممکن است ترجیحات خود را تغییر دهند.

لازم به ذکر است موعد تحویل محصولات عرضه شده نیمه دوم سال 1403 خواهد بود که در روش فروش فوق العاده 90 روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و در روش پیش فروش با توجه به نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده توسط متقاضی در قرعه کشی اولویت دار. چهار تا شش ماه بعد از واریز وجه و عقد قرارداد است.

همچنین گفتنی است، اگرچه مقرر شد وجوه بلوکه شده مددجویان پس از انجام مراحل قرعه کشی اولویت بندی آزاد شود، اما به دلیل تاخیر در قرعه کشی، طبق وعده اولیه، وجوه مسدود شده مددجویان از روز دوشنبه رفع مسدودی شده است. . (5 سپتامبر). و بانک های عامل موظف شدند از طریق پیامک به صاحب حساب اطلاع داده و حساب وی را رفع انسداد کنند (بدون مراجعه شخص متقاضی و یا ثبت درخواست).

اگرچه دیروز برخی بانک ها در این راستا اقدام نکردند و در این زمینه تعلل کردند، اما بالاخره امروز (سه شنبه) این مشکل برطرف شد و اکنون پول مشتریان مجانی و قابل برداشت است.

217

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.