افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

درخواست 6 میلیون دلاری سپاهان / شرط افزایش سقف بودجه دو تیم رد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 342913
درخواست 6 میلیون دلاری سپاهان / شرط افزایش سقف بودجه دو تیم رد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتبال هم اکنون آغاز شده است، هرچند دو هفته از این مسابقات می گذرد، اما بحث رعایت سقف بودجه باشگاه ها به ویژه در بین مدعیان قهرمانی ادامه دارد. . پرسپولیس، استقلال تهران، سپاهان و تراکتور تبریز هر هفته شواهدی را ارائه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتبال هم اکنون آغاز شده است، هرچند دو هفته از این مسابقات می گذرد، اما بحث رعایت سقف بودجه باشگاه ها به ویژه در بین مدعیان قهرمانی ادامه دارد. .

پرسپولیس، استقلال تهران، سپاهان و تراکتور تبریز هر هفته شواهدی را ارائه می کنند که رقبایشان از این حد عبور کرده اند، بنابراین می توان کار را به ورود رسمی سازمان لیگ فوتبال و کارگروه محدودیت بودجه قرارداد کشاند.

باشگاه سپاهان اصفهان قبل از بازی با جوانان الاهلی امارات از سازمان لیگ فوتبال خواست تا بودجه باشگاه ها در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهد. این در حالی است که برآورد مالی باشگاه ها بر اساس عملکرد آنها قبل از حضور در رقابت های فصل سنجیده می شود. همین امر در مورد سیستم صدور مجوز حرفه ای نیز صدق می کند. من AFC نیز برجسته است.

از این رو باشگاه پرسپولیس برای تعیین میزان سقف بودجه تیم های حاضر در رقابت های آسیایی با سپاهانی ها وارد درگیری شد.

طبق بخشنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های لیگ الیته آسیا بابت حضور خود 800 هزار دلار دریافت خواهند کرد که شامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می شود. بازی های این دو تیم از 26 شهریور 1403 آغاز می شود، اما با توجه به اینکه پیش بینی پیروزی برای اولین بازی دو تیم 100 درصد قطعی نیست، نمی تواند شامل پاداش 100 هزار دلاری برای پیروزی باشد.

باشگاه سپاهان اصفهان نیز به نوبه خود پس از شکست شباب الاهلی امارات به همراه تراکتورسازی به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت که بابت آن 300 هزار دلار پاداش نیز دریافت خواهد کرد.

همین ارقام در کارگروه سقف بودجه قراردادهای لیگ برتر ایران برای منبع درآمد 4 باشگاه نیز به تصویب رسید اما درخواست سپاهان به طور کامل رد شد.

در واقع هر باشگاهی که بتواند منبع درآمدی مانند فروش بازیکنان تا آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی (28 شهریور) پیدا کند، در بودجه آن استفاده می‌شود، در غیر این صورت پاداش‌هایی که تیم‌های آسیایی بعد از این تاریخ دریافت می‌کنند به شما اضافه می‌شود. بودجه بودجه امسال مرتبط نخواهد بود و در فصل بعدی آورده خواهد شد.

بنابراین باشگاه های استقلال و پرسپولیس 425 میلیارد تومان به اضافه 800 هزار دلار و سپاهان و تراکتور نیز 410 میلیارد تومان به اضافه 300 هزار دلار بودجه مجاز برای فصل جاری دارند که ملاک سازمان لیگ است. در ثبت قراردادها .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.