افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

عراقچی: وزارت امور خارجه وظیفه سنگینی دارد که از ایجاد اجماع علیه کشور جلوگیری کند. سیاست خارجی باید بتواند به اقتصاد کشور کمک کند. باید فرصت ایجاد کرد

  • کد خبر : 342739
عراقچی: وزارت امور خارجه وظیفه سنگینی دارد که از ایجاد اجماع علیه کشور جلوگیری کند. سیاست خارجی باید بتواند به اقتصاد کشور کمک کند. باید فرصت ایجاد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): بیشتر: وزیر امور خارجه کشورمان دیپلماسی اقتصادی را مهمترین رکن منافع ملی ما دانست و تاکید کرد: سیاست خارجی باید بتواند به اقتصاد کشور کمک کند. سید عباس عراقچی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه وزیر امور خارجه که با حضور رئیس جمهور کشورمان در وزارت امور خارجه برگزار […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

بیشتر: وزیر امور خارجه کشورمان دیپلماسی اقتصادی را مهمترین رکن منافع ملی ما دانست و تاکید کرد: سیاست خارجی باید بتواند به اقتصاد کشور کمک کند.

سید عباس عراقچی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه وزیر امور خارجه که با حضور رئیس جمهور کشورمان در وزارت امور خارجه برگزار شد، اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری بر استفاده از فرصت ها تاکید کردند. ما می‌توانیم فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و این مستلزم این است که تمام تلاش خود را به کار بگیریم و در جهت منافع کشور حرکت کنیم.

و افزود: من در شورای معاونین تعبیری را به کار بردم و می خواهم آن را در اینجا تکرار کنم. من به وزارت امور خارجه نیامده ام که وزیر شوم، بلکه می خواهم کار کنم. مطمئنم همراهان خوبی دارم. انشاالله دست در دست هم به سمت ماموریت هایی که به ما محول شده است پیش خواهیم رفت.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: من در وزارت امور خارجه سه ماموریت حفظ منافع ملی، تحکیم امنیت ملی و ارتقای عزت ملی دارم.

عراقچی تصریح کرد: از نظر منافع ملی مهم ترین قسمت ما دیپلماسی اقتصادی است. سیاست خارجی باید بتواند به اقتصاد کشور کمک کند. باید فرصت آفرینی کند و موانع را برطرف کند و رفع موانع اقتصادی را وظیفه خود می دانیم. دریچه ای ایجاد کنید که بخش های اقتصادی کشور، بخش دولتی و بخش خصوصی بتوانند در آن حرکت کنند.

وی افزود: وزارت امور خارجه در حوزه امنیت ملی وظیفه سنگین حفظ تمامیت کشور و جلوگیری از ایجاد اجماع علیه کشور را بر عهده دارد. ما وظیفه بزرگی داریم که برای سربلندی ایرانیان عزیز تدابیری اتخاذ کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.