افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

رهبر انقلاب درباره اظهارات پزشکان در تبلیغات انتخاباتی چه گفتند؟

  • کد خبر : 342626
رهبر انقلاب درباره اظهارات پزشکان در تبلیغات انتخاباتی چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز؛ روز سه شنبه ششم شهریور ماه 1403 مصادف با هفته دولت، مسعود بیزیکیان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار در بخشی از سخنان خود گفتند: خدا را شاکریم زیرا بحمدالله دولت با تلاش رئیس جمهور […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز؛ روز سه شنبه ششم شهریور ماه 1403 مصادف با هفته دولت، مسعود بیزیکیان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار در بخشی از سخنان خود گفتند: خدا را شاکریم زیرا بحمدالله دولت با تلاش رئیس جمهور محترم و با کمک ارزنده مجلس تشکیل شد. این یک نعمت بزرگ است. در دولت های گذشته تقریباً یک ماه یا بیشتر نمی شد دولت تشکیل داد و همه وزرا از مجلس رای اعتماد نگرفتند. خداوند به شما و ما و کشور عنایت فرموده است زیرا الحمدلله همه وزرا با اعتماد مجلس به سلامت مجلس را ترک کردند. کسانی که در این انتخابات و تشکیل این دولت بعد از آن حادثه تلخ و تلخ مؤثر بودند، همه در پیشگاه خداوند متعال ایستاده اند.

وی در جای دیگر خاطرنشان کرد: در اطلاعیه های دکتر مزیکیان و در اظهاراتی که صورت گرفت، اشاره به خبرگان تکرار شد. من نظر محکمی در مورد این موضوع دارم و به عنوان یک متخصص صحبت می کنم.

رهبر انقلاب افزودند: وقتی دولت‌ها کار کارشناسی می‌کنند، حکمرانی آنها عاقلانه و محرک خواهد بود، نه غیر رسمی، دوستانه و مشورتی. ویژگی کار کارشناسی این است که گاهی کار کارشناسی بر خلاف میل برخی دوستان و آشنایان و افراد صاحب نفوذ و … انجام می شود، آنها را ناراضی می کنید اما ملت را راضی می کنید.

وی در ادامه گفت: به هر حال اینجا انتخاب کارشناس منطقی است. گاهی اوقات در مواردی تصمیمات ذهنی اشتباه یک متخصص با ادبیات تخصصی وارد عمل می شود. او با لباس مجردی به میدان می رسد. سپس مشکل ایجاد می کند. آن نظرات نادرستی را بر شما تحمیل می کند که بر ذهن آن متخصص یا ویژگی های اخلاقی او حاکم است.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.