افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

4 محموله وارداتی فوق سنگین در بندر شهید رجایی تخلیه شد

  • کد خبر : 342547
4 محموله وارداتی فوق سنگین در بندر شهید رجایی تخلیه شد

به گزارش بازارچه روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان روح الله شعلیا وی روز سه شنبه اعلام کرد: از این تعداد سه کامیون فوق سنگین هر کدام 140 تن و کامیون چهارم با وزن 144 تن در مجموع 564 تن بود. وی از تجهیزاتی که برای تخلیه این بارها استفاده می شود، بارج […]

به گزارش بازارچه روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان روح الله شعلیا وی روز سه شنبه اعلام کرد: از این تعداد سه کامیون فوق سنگین هر کدام 140 تن و کامیون چهارم با وزن 144 تن در مجموع 564 تن بود.

وی از تجهیزاتی که برای تخلیه این بارها استفاده می شود، بارج جرثقیل هزار تنی نام برد.

معاون اقتصادی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: عملیات تخلیه این محموله فوق سنگین با دقت و بر اساس برنامه زمان بندی انجام شد و از بندر شهید رجایی به پایانه بار عمومی و متفرقه منتقل شد. رویه های گمرکی

به گفته وی، این ضایعات که تجهیزات پالایشگاهی (بیلیر) است از چین وارد شده و پس از گذراندن مراحل گمرکی به استان کرمان منتقل می شود.

بندر شهید رجایی یکی از مهمترین مبادی ورودی کالاهای اساسی کشور محسوب می شود که دارای 18 انبار سرپوشیده به مساحت 130 هزار متر مربع با ظرفیت بیش از 350 هزار تن، 6 اسکله برای کالا می باشد. فرآورده های اساسی، ظرفیت 100 هزار تن فرآورده های اساسی فله خشک، 90 هزار متر مربع اسکله و همچنین سه پایانه ذخیره سازی دانه های روغنی خوراکی به ظرفیت 370 هزار تن.

این بندر با ظرفیت 100 میلیون تن کالای فله و 7.5 میلیون تن کالای کانتینری دارای بزرگترین و پیشرفته ترین پایانه های کانتینری کشور و حجم وسیعی از عملیات انتقال کالاهای عمومی به ویژه محصولات فولادی، فله خشک (غلات) می باشد و سنگ آهن)، مایعات فله (روغن های خوراکی) و فرآورده های نفت خام.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.