افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

باید از تمام توان و تجربه مدیران عامل برای خدمت به مردم استفاده کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 342469
باید از تمام توان و تجربه مدیران عامل برای خدمت به مردم استفاده کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد جلالی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، برگزاری دو انتخابات مهم بدون تنش در چهار ماه را اقدام بزرگی دانست که انجام شد. در کشور که مایه مباهات است. وی با اشاره به تشکیل حکومت وحدت ملی توسط رئیس […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد جلالی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، برگزاری دو انتخابات مهم بدون تنش در چهار ماه را اقدام بزرگی دانست که انجام شد. در کشور که مایه مباهات است.

وی با اشاره به تشکیل حکومت وحدت ملی توسط رئیس جمهور گفت: هیچ مشکل ساختاری و قانون اساسی در کشور وجود ندارد و ملت همواره در تلاش بوده است و اگر ارائه خدمات ما آنطور که باید مورد رضایت نیست. از مردم ما باید عذرخواهی کنیم

وجود پروژه های استفاده از منابع. قابل تجدید در محلات و دیلیجان

وی با اشاره به آغاز همزمان کار دولت چهاردهم و مجلس جدید و آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه، افزود: با توجه به این شرایط و شروع برنامه هفتم توسعه، هیچ بهانه ای برای کمبود وجود ندارد. از کار و نیازی به جستجوی مقصر نیست. نارضایتی در انرژی سوخت و آب وجود دارد که می توان سرمایه گذاری کرد نارضایتی برق را ثابت کرد اما نارضایتی فقط با صرف هزینه آب درست نمی شود.

نماینده مردم محلات و دیلیجان در شورای اسلامی با اشاره به وجود پروژه های مناسب برای استفاده از منابع. قابل تجدید وی در خصوص سطح محلات و دیلیجان و کسری 18 هزار مگاواتی برق در کشور گفت: برای تامین برق نباید تنها به تعمیر نیروگاه های حرارتی توجه کنیم، باید برق ادارات و بانک ها از طریق استفاده تامین شود. از پنل‌های خورشیدی تا حد امکان، دستگاه‌های نظارتی استان نیز باید عملکرد دستگاه‌ها را بهبود بخشند تا استان مربوط به کمبود برق در محلات و دیلیجان را بررسی کنند.

وی با اشاره به حضور اتباع خارجی در دیلیجان گفت: در خصوص حضور اتباع خارجی در شهرستان های محلات و دیلیجان در کمیسیون مربوطه و در جلسات خصوصی با رئیس جمهور مطرح شد و در جلسه شورای عالی نیز به آن توجه می شود. سطح کلان اما باید فضا را نیز به درستی مدیریت کرد که این وظیفه مشترک مسئولان است.

جلالی تصریح کرد: دستگاه های دولتی باید به وظایف خود در این زمینه به درستی عمل کنند چرا که تعداد اتباع خارجی در دیلیجان نباید تا این حد زیاد باشد و از ورود اتباع غیرمجاز جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به شاخص های ملی در دستگاه های اجرایی، ادامه داد: در بودجه شهرستان به دلیل عملکرد نادرست در سال های اخیر، بخشی از شهر دیلیجان و حومه خالی از شاخص های ملی و حضور ملی پوشان است. همچنین در هیچ یک از شاخص های ملی دیلیجان اعم از سوخت، آرد، درمان، آموزش و بهداشت لحاظ نشده است.

جلالی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید وقت خود را صرف خدمت به مردم و جلب رضایت آنان کنند و دست به اقداماتی مانند پیام تبریک و تسلیت و جعل هویت دروغ نزنند.

مسئولان شهرستان دیلیجان گاهی در حدود اختیارات خود پاسخگو نیستند.

وی تصریح کرد: در برخی موارد مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در حد اختیارات خود پاسخگو نیستند و پاسخ های مثبت یا منفی خود را به صورت شفاف به مردم بیان نمی کنند و یا مردم را بین دستگاه های مختلف سرگردان می کنند. یا مردم باید برای خدمت به مردم تدابیری اتخاذ کنیم و رفتار اداری را در ساختار دستگاه های خود نهادینه کنیم.

نماینده مردم محلات و دیلیجان در شورای اسلامی گفت: در خصوص وضعیت پارک 15 خرداد به نظر می رسد کم کاری است و بهتر است این موضوع مدیریت شود تا آسیبی پیش نیاید. به پارک به عنوان یک سرمایه ملی و انتظار می رود نهادهای مرتبط برای رفع مشکلاتی که مدیریت بستان باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند، همکاری کنند.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی منطقه آذرآباد و تامین زیرساخت های لازم در این منطقه گفت: مسئولان باید با سرعت بیشتری به وظایف خود در رابطه با این منطقه عمل کنند و با توجه به ظرفیت بیش از 3000 خانه در این منطقه، کار خوبی خواهد بود. مبارزه با تاجران زمین و مسکن خواهد بود.

جلالی تصریح کرد: انتظار می رود با رصد طرح های نهضت ملی مسکن در مکان هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تسهیلاتی در نظر گرفته شود تا کارگاه های آنها فعالتر و انگیزه مردم برای تامین بیشتر شود. اگر مسکن ملی رونق داشته باشد و زمین های آذرآباد. اگر تخصیص تعیین شود، شرایط مسکن بهبود می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.