افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

اطلاعیه کمیته انضباطی پرسپولیس و 7 باشگاه لیگ برتری – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 342323
اطلاعیه کمیته انضباطی پرسپولیس و 7 باشگاه لیگ برتری – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری رقابت های لیگ برتر در هفته های اول و دوم تذکرات مختلفی به برخی تیم ها صادر کرد. کمیته انضباطی پس از هفته های اول و دوم لیگ برتر به برخی تیم ها تذکر داد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری رقابت های لیگ برتر در هفته های اول و دوم تذکرات مختلفی به برخی تیم ها صادر کرد.

کمیته انضباطی پس از هفته های اول و دوم لیگ برتر به برخی تیم ها تذکر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار شد و تخلفاتی از سوی تماشاگران تراکتورسازی از جمله پرتاب سنگ و اشیا، استفاده از مواد محترقه و پرتاب آنها به داخل زمین انجام شد. توهین به تیم مقابل، استفاده از لیزر و زیر پا گذاشتن قوانین. این بازی توسط افراد ناشناس انجام شد. همچنین تخلفاتی از سوی امیر حاجی نیا، عکاس باشگاه تراکتورسازی صورت گرفت که با تخطی از قوانین بازی باعث ایجاد تنش در مسابقه شد. در نتیجه باشگاه تراکتورسازی باید ظرف 48 ساعت دفاعیه خود را به کمیسیون انضباطی ارسال کند.

* با توجه به تخطی از قوانین بازی و حضور عبدی مالک کانون هواداران لیام تهران در دیدار مقابل خیبر خرم آباد از رختکن داوران، وی باید ظرف مهلتی دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند. 48 ساعت

* این دیدار بین تیم های خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان برگزار شد و تماشاگران خیبر خرم آباد با پرتاب لیزر، بطری آب و اشیاء در زمین بازی با سرپیچی از دستورات ناظر بازی از سوی مسئولان باشگاه و انجام تخلفاتی مرتکب تخلف شدند. به 5 بازیکن اخطار بدهید باشگاه خیبر خرم آباد باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

* تیم چادرملو اردکان به دلیل تخلف از مقررات (دیر رسیدن آمبولانس) در دیدار مقابل شمس آذر باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاع خود را به کمیته انضباطی ارائه کند. ضمناً تیم شمس آذر به دلیل توهین تماشاگرانش به داور مسابقه باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

* این دیدار بین تیم های قایقرانی بندر انزلی و استقلال تهران برگزار شد و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم قایقرانی صورت گرفت که به بازیکن تیم مقابل فحاشی کردند. باشگاه ملوان بندرانزلی باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

* تیم های سپاهان اصفهان و چادرملو اردکان با هم درگیر شدند و تماشاگران تیم سپاهان با توهین به مسئول مسابقات غیررسمی و زیر پا گذاشتن قوانین مسابقات (با آوردن بوق و بلندگو). باشگاه سپاهان باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کند. همچنین تیم چادرملو اردکان با 8 بازیکن و حنیف عمران زاده مربی تیم چادرملو به دلیل برخورد نادرست با داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*تیم شمس آذر قزوین به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار مقابل استقلال تهران باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارائه کند.

* دیدار تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان برگزار شد و فولاد خوزستان با تخطی از قوانین بازی (تاخیر در رسیدن آمبولانس)، حضور چند نفر در کنار نیمکت و توهین مردمی به داور مسابقه. تیم فولاد خوزستان باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیات خود را تقدیم کمیته انضباطی کند.

* دیدار تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد و تخلفات فحاشی از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس صورت گرفت. باشگاه پرسپولیس باید حداکثر ظرف 48 ساعت دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)