افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 285 پروژه شهرداری های گلستان

  • کد خبر : 342233
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 285 پروژه شهرداری های گلستان

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، سید محسن حسینی گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان شهرداری های استان، در هفته دولت سالجاری 239 پروژه به ارزش 7.2 میلیارد ریال در محدوده 36 شهرداری افتتاح می شود و 46 پروژه با اعتباری بالغ بر […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، سید محسن حسینی گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان شهرداری های استان، در هفته دولت سالجاری 239 پروژه به ارزش 7.2 میلیارد ریال در محدوده 36 شهرداری افتتاح می شود و 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 3.2 میلیارد ریال خواهیم داشت.

دفتر امور شهری و شوراهای دولت گلستان با بیان اینکه 36 شهرداری در گلستان فعالیت می کنند، گفت: 239 پروژه قابل افتتاح در شهرها وجود دارد.

وی در ادامه گفت: 46 پروژه آماده شروع عملیات اجرایی در شهرستان های استان وجود دارد.

سرپرست دفتر شهرداری و شوراهای استانداری گلستان پروژه های آماده افتتاح و راه اندازی شهرداری ها در هفته دولت امسال را شامل زیرسازی و آسفالت راه، زیرسازی و بتن ریزی معابر کم عرض، پیاده روسازی و بازگشایی کرد. راه ها، مبلمان شهری، خرید و نصب پلازا در معابر، احداث بلوار و دوربرگردان، اصلاح پلازا و اصلاح هندسی، ساخت و توسعه پل های عابر پیاده و اسب، المان های شهری، بهسازی پارک های جنگلی در مدیریت، ساخت و ساز و تجهیزات. و بهسازی پارک

وی همچنین بخشی دیگر از این پروژه ها را شامل احداث واحدهای تجاری، احداث و بهسازی مجموعه های ورزشی، احداث جاده سالم، احداث زمین بازی روباز و سرپوشیده، جمع آوری و دفع آب های سطحی، روشنایی مسیرها عنوان کرد. ، دوربین های امنیتی و ترافیکی، ساخت سرویس های بهداشتی عمومی، بهسازی سکوهای ته نشینی موقت زباله، ساخت مراکز موقت نگهداری حیوانات ولگرد، ساخت و بهسازی خشکشویی و گورستان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.