افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

با تشکر از حسین شریعتمداری از پزشکان!

  • کد خبر : 342018
با تشکر از حسین شریعتمداری از پزشکان!

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: 1- در جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، دکتر مزیکیان به صراحت اعلام کرد که همه وزرا را با هماهنگی رهبر معظم انقلاب انتخاب کرده است! و حتی نمونه هایی را ذکر کرد و مدعی شد که قبل از ایشان حضرت آقا انتخاب کرده بودند! از آن پس مشخص […]

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:

1- در جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، دکتر مزیکیان به صراحت اعلام کرد که همه وزرا را با هماهنگی رهبر معظم انقلاب انتخاب کرده است! و حتی نمونه هایی را ذکر کرد و مدعی شد که قبل از ایشان حضرت آقا انتخاب کرده بودند! از آن پس مشخص شد که سخنان رئیس جمهور محترم آن روز در جلسه علنی مجلس نمی تواند صحت داشته باشد، زیرا با روش و منش حضرت آقا که بارها بیان شده بود، در تضاد آشکار بود. اما متاسفانه هیچکس (تقریبا هیچکس) صدای اعتراض خود را بلند نکرد!

2- در همان روز در یادداشتی با عنوان تبریک به رئیس جمهور و گلایه برادرانه از سخنان آن روز رئیس جمهور گلایه کردیم و نوشتیم: آقای دکتر در جلسه علنی دیروز مجلس تلویحا و گاه به صراحت گفته بودند. و پیش از آن در انتخاب همه وزرا با رهبر معظم انقلاب «هماهنگی» شده است. رئیس جمهور در جمهوری اسلامی ایران با استناد به بیانات آقای محترم اشاره کردیم که ایشان با تکذیب رهبر معظم انقلاب و دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب مواجه شده اند و در در پایان خطاب به برادر عزیزمان جناب آقای بزیکیان گفت: بیانات دیروز جنابعالی همانطور که می توان پیش بینی کرد با استقبال گسترده دشمنان قسم خورده نظام و با توجه به اینکه امروز رئیس جمهور همه مردم و مردم هستید قرار گرفته است. به عنوان نماد تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انتظار می رود اظهارات روز گذشته اصلاح شود. و مثل همیشه راه را برای سوء استفاده و ناامیدی دشمنان ببندد.

3- روز شنبه، چند روز پس از اظهارات آقای مدشکیان که موجب سوء استفاده گسترده دشمنان از اظهارات ایشان و متهم شدن نظام به دستکاری در انتخابات شد، روزنامه دولتی ایران وارد صحنه شد و سعی کرد سخنان آقای مدشکیان را قابل قبول تفسیر کند. خواندن صحیح) کند! ایران نوشت؛ برخی سعی کردند سخنان رئیس جمهور را طوری تحریف کنند که انگار رهبری انقلاب است که هر وزیر را انتخاب و از طریق رئیس جمهور به مجلس معرفی می کند… در حالی که سیاست رهبری انقلاب همواره حمایت از دولت منتخب بوده است. ملت و مردم سالاری دینی موضوعی جاری است که برای همه روشن شده است، از دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی گرفته تا دولت خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رهبر انقلاب بارها حمایت کرده اند. دولت چهاردهم به گفته آیت الله خامنه ای رئیس جمهور.
آنها با اعلام نظر مثبت در مورد وزرایی که دکتر مزیکیان در سمت مشورت از آنها نظر خواستند، همان حمایتی را از دولت چهاردهم داشتند که می توانستند با اظهار نظر منفی نسبت به سایرین از آنها استفاده کنند.

4- این اقدام دولت محترم اگرچه دیر انجام شد اما قابل تقدیر است و ای کاش در همان ساعات اولیه که اظهارات رئیس جمهور مورد سوء استفاده گسترده دشمنان قرار گرفت انجام می شد. در روزهای اخیر دشمنان نظام و بدخواهان مردم ایران با سوء استفاده از سخنان آقای بیزیکیان و تهیه و پخش ده ها برنامه تلویزیونی اصرار داشتند که مجلس بیکار است، رئیس جمهور ناتوان، انتخابات! وزرا و رای اعتماد نمایندگان! و … فرض می کردند و حتی اعلام می کردند که آقای مزیکیان به واقعیتی (!) اعتراف کرده اند که ما سال هاست بر آن تاکید می کنیم! بزرگترین سوء استفاده دشمنان به این قسمت از اظهارات وی در جلسه رای اعتماد به وزرا اشاره داشت که به نمایندگان گفت: می خواهم بگویم توافق کردیم، من آمدم اینجا… چرا مجبورم می کنید. چیزهایی بگو که نباید بگویی؟” من را مجبور نکنید وارد جزئیات پرونده شوم… همه وزرا هماهنگ کرده اند»!
و در نهایت با تشکر از دولت محترم و شخص رئیس جمهور بابت توضیحات فوق الذکر، وظیفه خود می دانیم که خضوعانه تسلیم باشیم. پزشکان عزیز! دیر رسید اما قابل تقدیر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.