افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بهره برداری از 217 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهر ارومیه – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 341869
بهره برداری از 217 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهر ارومیه – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین عماری در این خصوص اظهار داشت: طرح های عمرانی شامل 182 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 270 میلیارد ریال آماده آغاز به کار است و سه پروژه نیز با اعتبار 6 هزار میلیارد ریال در حال دورریزی است. وی بیان کرد: از جمله مهمترین پروژه های […]

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین عماری در این خصوص اظهار داشت: طرح های عمرانی شامل 182 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 270 میلیارد ریال آماده آغاز به کار است و سه پروژه نیز با اعتبار 6 هزار میلیارد ریال در حال دورریزی است.

وی بیان کرد: از جمله مهمترین پروژه های عمرانی قابل اجرا در شهر ارومیه می توان به پروژه آبرسانی به شهر ارومیه با اعتباری بالغ بر 722 میلیارد ریال از محل شرکت آب منطقه ای، پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان ارومیه اشاره کرد. شهرستان ارومیه با اعتباری بالغ بر 730 میلیارد ریال از محل شرکت گاز استان، احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستای بدکی با اعتباری بالغ بر 140 هزار میلیون ریال توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و پروژه های اجرایی طرح هادی روستایی در روستاهای شهرستان ارومیه با اعتباری بالغ بر 74 میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعطا شد.

فرماندار ارومیه ادامه داد: از جمله پروژه های مهم عمرانی که در حال اجرا هستند می توان به احداث خط برق 400 کیلوولت با اعتباری بالغ بر پنج هزار و 800 میلیارد ریال و همچنین احداث پروژه های انبار مواد غذایی و دارو و احداث آن اشاره کرد. یک مرکز بهداشتی مرکز شهرستان قرت تپه ارومیه با اعتباری بالغ بر 246 میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی می باشد. عماری بیان کرد: طرح های اقتصادی نیز شامل 35 طرح اقتصادی است که با اعتبار هزینه شده حدوداً 13 هزار و 800 میلیارد ریال قابل افتتاح است و طرح های برهنه سازی نیز شامل پروژه ای با اعتبار پیش بینی شده پنج میلیارد ریال است و در مجموع برای 689 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود. . .

وی گفت: از مهمترین پروژه های اقتصادی قابل افتتاح در شهرستان می توان به پروژه شرکت بارسو با تولید انواع کنسانتره میوه تازه، پوره میوه و سبزی و رب گوجه فرنگی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال اشاره کرد. ، و پروژه شرکت مرغ پلیکان کشتارگاه مرغ با اعتبار 2 میلیارد ریال و پروژه شرکت پلی اتیلن استرچ فیلم چند لایه با اعتبار 574 میلیارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.