افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بارش مدال برای ایران در این میدان رزمی

  • کد خبر : 341818
بارش مدال برای ایران در این میدان رزمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کشتی فرنگی با کمربند کورش با کسب 5 مدال به کار خود پایان داد و در رده دوم بانوان قرار گرفت. در بخش بانوان قرقیزستان بر سکوی اول، ایران دوم و ازبکستان سوم شد.در بخش آقایان؛ شادمان عظیمی در وزن 90+ با برتری مقابل نمایندگان آذربایجان، روسیه و ازبکستان […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کشتی فرنگی با کمربند کورش با کسب 5 مدال به کار خود پایان داد و در رده دوم بانوان قرار گرفت. در بخش بانوان قرقیزستان بر سکوی اول، ایران دوم و ازبکستان سوم شد.
در بخش آقایان؛ شادمان عظیمی در وزن 90+ با برتری مقابل نمایندگان آذربایجان، روسیه و ازبکستان در فینال این رقابت ها مقابل حریفی از قرقیزستان (میزبان) از کسب مدال طلا بازماند و به یک آویز نقره بسنده کرد.

در ادامه سجاد چادرنشین در تساوی اول باید استراحت می کرد، در خانه دوم جدول مقابل حریفی از قزاقستان با برتری فنی به برتری رسید و در خانه سوم جدول مقابل حریف قرقیزستانی ناکام ماند و برنز گرفت. در این وزن قرقیزستان اول، آمریکا دوم شد و ایران سوم شد.

تورج چناری در وزن 90- کیلوگرم در اولین دیدار خود از سد حریف ازبکستان گذشت و در دیداری تماشایی از سد حریف روسیه نیز گذشت سپس به مصاف حریف بلاروس رفت و پس از قبول شکست از مسابقات حذف شد

ایوب قالی پور دیگر ملی پوش کشورمان پس از یک بازی استراحت به مصاف حریف روسی رفت و از دور رقابت ها حذف شد.

پیش از این در بخش بانوان سمانه خجسته نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان پس از تساوی با دو برنده، در فینال به مصاف حریفی از قرقیزستان رفت و توانست از سد حریف خود بگذرد و برتری را پشت سر بگذارد. از دریافت آن و کسب مدال طلا.

الهه روزبه دیگر نماینده کشورمان در وزن 60 کیلوگرم در فینال این رقابت ها مقابل حریفی از کشور میزبان با تساوی سه برد متوالی ناکام ماند و به مدال نقره بسنده کرد.

در ادامه رقابت ها مبینا میرزاپور نماینده وزن 65 کیلوگرم کشورمان که پس از تساوی در دومین بازی مقابل قدر رقیب قرقیزستانی بازی را ترک کرده بود، بار دیگر به مدال برنز جدول احتمالات دست یافت.

مسابقات جهانی کشتی با کمربند کورش از اول تا ششم شهریورماه با حضور نمایندگانی از 34 کشور در کشور قرقیزستان برگزار شد.

کشتی کمربند کروش کشورمان در سال 2023 موفق به کسب دو مدال طلا در بخش بانوان و دو مدال طلا و یک نقره در بخش مردان شد.

فرشاد شادکادم سرمربی بخش مردان، مونا میرزایی و ستاره اسماعیلی به ترتیب به عنوان مربی و سرمربی تیم مذکور را همراهی می کنند.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.