افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

سهمیه فوتبال ایران در لیگ برتر آسیا کاهش یافت! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 341804
سهمیه فوتبال ایران در لیگ برتر آسیا کاهش یافت! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

طبق اعلام رئیس کمیته صدور مجوزهای حرفه ای، سهمیه ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا کاهش یافت. مصطفی زارعی در بیست و سومین جلسه ستاد عادی سازی ورزشگاه ها که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به امتیازاتی که در 5 سال اخیر کسب کرده ایم با […]

طبق اعلام رئیس کمیته صدور مجوزهای حرفه ای، سهمیه ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا کاهش یافت.

مصطفی زارعی در بیست و سومین جلسه ستاد عادی سازی ورزشگاه ها که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به امتیازاتی که در 5 سال اخیر کسب کرده ایم با کاهش سهمیه مواجه هستیم. برای فصل آینده لیگ برتر و به 1+1 رسید.

وی ادامه داد: در دسته دوم لیگ قهرمانان آسیا سهمیه خواهیم داشت و باید روش مناسبی در نظر گرفته شود تا این سهمیه ها به کدام تیم ها برسد.

رئیس کمیته صدور مجوزهای حرفه ای افزود: با توجه به شرایط موجود دور از ذهن نیست که در صورت عدم کسب نتایج مطلوب مجددا از سهمیه ما کاسته شود. ما در حال حاضر فقط 2 امتیاز از قطر عقب هستیم، یعنی آنها 2+1 امتیاز دارند و 2 امتیاز بیشتر از باشگاه های ما کسب کرده اند که قابل جبران و توجه است.

زارعی گفت: یک شرکت استرالیایی به عنوان نماینده AFC مدارک باشگاه ها را در مراحل صدور مجوز بررسی می کند. در 2 سال گذشته کمیته صدور مجوزهای حرفه ای تلاش کرد تا قوانین را رعایت کند، بنابراین اقدامات سختگیرانه ای انجام شد. در حال حاضر مقررات و ممیزی ها سخت تر شده و این نگرانی وجود دارد که دوباره شاهد اتفاقات تلخ فصل قبل باشیم. آماده سازی ورزشگاه ها و کیفیت زمین بازی بسیار مهم است و امیدواریم هر چه زودتر به استانداردهای لازم برسیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)