افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

واکنش کارگردان «غرابت» به توقف ناگهانی این سریال

  • کد خبر : 341732
واکنش کارگردان «غرابت» به توقف ناگهانی این سریال

آفتاب نیوز: امیر پورکیان کارگردان سریال غرب گفت: انتظار همه چیز را داشتم جز این هجمه ها به سریال غرب، هرچند فقط سه قسمت از آن پخش شده است. پورکیان افزود: برخی مدیران تهرانی یک شبه با اقوام در کشور دلسوزی کردند! عده ای (که به زودی نامشان را می آورم) احساس می کنند که […]

آفتاب نیوز:

امیر پورکیان کارگردان سریال غرب گفت: انتظار همه چیز را داشتم جز این هجمه ها به سریال غرب، هرچند فقط سه قسمت از آن پخش شده است.

پورکیان افزود: برخی مدیران تهرانی یک شبه با اقوام در کشور دلسوزی کردند! عده ای (که به زودی نامشان را می آورم) احساس می کنند که از اختیارات فراقانونی برخوردارند و به دلایل واهی و فراری در روند تولید و انتشار یک اثر به دنبال حذف بستر مورد نظر از عرصه رقابت هستند. این اهمیت را در چند جلسه ای که در ساترا شرکت کردم به راحتی درک کردم.

وی ادامه داد: عجیب است که به جای حمایت از این گونه آثار، به نوعی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و نکته جالب اینجاست که بازدیدهای سازندگان و مدیران نماوا از مجموعه ساترا طی سه ماه گذشته نتیجه ای نداشته است. . نتایج، و نه حتی یکی از اصلاحات. درباره سریال غبارت با ما صحبتی نکرده اند.

کارگردان سریال «تنهایی» تاکید کرد: من بچه خوزستانی هستم و دوران کودکی ام را در کوچه پس کوچه های شهر اهواز گذراندم. من شخصا از هموطنان عزیز و هوشیار عرب زبان جنوب کشور بابت سوء تفاهم پیش آمده عذرخواهی کردم. یک ویدیو و شک ندارم در دام این حاشیه سازی های مشکوک و قضاوت های مغرضانه گرفتار نخواهید شد و قول می دهم در سریال غربت هیچ توهین و توهینی به مردم عزیز و مقاوم عرب زبان کشورمان نشده است. . …حتی حاضرم تمام کارها را به نمایندگان و معتمدانشان نشان دهم، اما برخی از تماشای آن می دانستند که ادامه داستان مربوط به داستان است، به همین دلیل سعی کردند ادامه پخش را در اسرع وقت متوقف کنند. . “.

منبع: اصلاحات نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.