افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

توضیح سازمان لیگ درباره سهمیه باشگاه های زیر 25 سال – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 341441
توضیح سازمان لیگ درباره سهمیه باشگاه های زیر 25 سال – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره سهمیه باشگاه های زیر 25 سال لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد. فرشید طاهری در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره استفاده باشگاه های زیر 25 سال از سهمیه اظهار داشت: در بند 2 ماده 3 آیین نامه نقل و انتقالات آمده است […]

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره سهمیه باشگاه های زیر 25 سال لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

فرشید طاهری در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره استفاده باشگاه های زیر 25 سال از سهمیه اظهار داشت: در بند 2 ماده 3 آیین نامه نقل و انتقالات آمده است که هر باشگاه می تواند از 2 سهمیه برای بازیکن استفاده کند. در لیست بازیکنان زیر 25 سال، تا زمانی که این بازیکنان در فصل گذشته در تیم زیر 23 سال همان باشگاه حضور داشتند.

وی افزود: این بند اساسنامه در تاریخ 9 تیر 1403 توسط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شرح زیر اصلاح شد. هر باشگاهی می تواند از 2 جایگاه زیر 25 سال در ترکیب خود استفاده کند تا زمانی که این بازیکنان در فصل گذشته در تیم زیر 23 سال همان باشگاه حضور داشتند.

مدیرعامل نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: اگر باشگاه ها در نحوه استفاده از بازیکنان زیر 25 سال تردید دارند، موظفند به کمیسیون های اساسنامه و مقررات فدراسیون فوتبال مراجعه کنند، زیرا این موضوع بر عهده تفسیر قانون نیست. سازمان لیگ در حال حاضر باشگاه نساجی مازندران با این کمیته ها رایزنی کرد و طبق بررسی های انجام شده کارت بازیکنان این باشگاه صادر و تحویل مسئولان نساجی شد. سایر باشگاه ها نیز برای استفاده از سهمیه زیر 25 سال باید به کمیته های اساسنامه و مقررات خود مراجعه کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)