افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

قیمت واقعی خدمات قالیشویی چقدر است؟ ما می خواهیم نرخ ها را به روز کنیم

  • کد خبر : 341117
قیمت واقعی خدمات قالیشویی چقدر است؟ ما می خواهیم نرخ ها را به روز کنیم

به گزارش بازار، حجت محمدی رئیس اتحادیه قالیشویی تهران نحوه استعلام قیمت نظافت انواع فرش و موکت در تهران را تشریح کرد و گفت: لیست قیمت در سایت اتحادیه بارگذاری شده و این نرخ ها درج شده است. توسط سازمان امنیت استان تعیین می شود. آخرین تعرفه مصوب 17 اسفند 1402 است، هرچند قدیمی است، […]

به گزارش بازار، حجت محمدی رئیس اتحادیه قالیشویی تهران نحوه استعلام قیمت نظافت انواع فرش و موکت در تهران را تشریح کرد و گفت: لیست قیمت در سایت اتحادیه بارگذاری شده و این نرخ ها درج شده است. توسط سازمان امنیت استان تعیین می شود. آخرین تعرفه مصوب 17 اسفند 1402 است، هرچند قدیمی است، اما به هر حال مبنای قیمت قالیشویی تهران همین لیست قیمت است و در صورت تعیین قیمت به مشتریان در غیر این صورت می توانند پیگیری کنند. در مورد این موضوع با اشاره به اتحادیه.

وی افزود: این نرخ ها مربوط به کل تهران است و بسته به منطقه و فصل قابل تغییر نیست.

محمدی در ادامه به لزوم به‌روزرسانی نرخ‌های خدمات قالی‌شویی پرداخت و تصریح کرد: این نرخ‌نامه به دلیل تورم باید از قبل به‌روزرسانی می‌شد، اما به‌طور معمول به‌دلیل تشریفات اداری، نرخ‌ها بسیار دیر به‌روزرسانی می‌شوند در حال حاضر در وب سایت باید به روز شود. در اوایل سال 1402 به روز شد، اما به روز رسانی آن تا مارس طول کشید. در سال 1403 باید نرخ جدید در ابتدای سال به اتحادیه ارائه می شد. اما هنوز انجام نشده است

رئیس اتحادیه قالیشویی تهران در پاسخ به این سوال که آیا ارائه خدمات با این نرخ برای واحدهای قالیشویی مقرون به صرفه است یا خیر، اظهار داشت: قانون این نرخ را اعلام کرده است و اگر واحدی با نرخ بالاتر خدمات ارائه کند برای این کار مجازات خواهد شد. اعمال شود. و این استدلال به نفع واحد قالیشویی این است که اگر این نرخ مقرون به صرفه نیست، از خدمات خودداری کنید.

وی همچنین به تشریح روش تشخیص قالیشویی های معتبر از غیرمعتبر پرداخت و گفت: افراد می توانند نام قالیشویی را در قسمت استعلام قالیشویی در سایت انجمن قالیشویی تهران وارد کرده و اعتبار آن را جویا شوند. شماره تلفن و آدرس واقعی خود را در این بخش بیابید. قالیشویی را پیدا کنید تا اگر نام قالیشویی معتبر بر روی یک واحد غیر معتبر به اشتباه استفاده شود متوجه این خطا شوند. اتحادیه همچنین لیستی از نام واحدهای ناشناخته را در وب سایت خود ارائه کرده است که البته این لیست کامل نیست و برندهای محبوب تری را شامل می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.