افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

خانه ای که «درونگراترین» مردم دنیا باید بخرد/تصاویر

  • کد خبر : 341110
خانه ای که «درونگراترین» مردم دنیا باید بخرد/تصاویر

به گزارش مورنینگ تایم، جزیره ملاگراچ 35.9 هکتار زمین دارد، در میانه ناکجاآباد واقع شده و تنها یک کلبه چوبی کوچک برای زندگی دارد. مالک جدید آن تا سرزمین اصلی 35 دقیقه با قایق سواری دارد، در حالی که نزدیکترین شهر (اینورنس) دو ساعت و 80 مایل دورتر است. اگر از انزوا مشکلی ندارید، […]

به گزارش مورنینگ تایم، جزیره ملاگراچ 35.9 هکتار زمین دارد، در میانه ناکجاآباد واقع شده و تنها یک کلبه چوبی کوچک برای زندگی دارد.

مالک جدید آن تا سرزمین اصلی 35 دقیقه با قایق سواری دارد، در حالی که نزدیکترین شهر (اینورنس) دو ساعت و 80 مایل دورتر است.

خانه

خانه عجیب

اگر از انزوا مشکلی ندارید، این خانه در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد، به خصوص که با قیمت اولیه 57000 پوند به حراج گذاشته شده است که کمتر از میانگین قیمت یک آپارتمان در لندن است.

مالاگراک (شمالی‌ترین جزیره از 20 جزیره تابستانی) خط ساحلی ناهمواری دارد و مجموعه‌ای از پرندگان دریایی از جمله گانت، درنای صخره‌ای، باکلان، حواصیل و غاز را در خود جای داده است.

این مجمع الجزایر تاریخ خاص خود را دارد. Tannera Moor، بزرگترین و تنها جزیره مسکونی در حال حاضر، یک بندر پناهگاه برای وایکینگ ها بود و بعدها به مرکز صنعت پر رونق ماهیگیری شاه ماهی در قرن هجدهم تبدیل شد.

مالاگرااک که توسط Galbraith، Inverness به بازار عرضه شد، بیش از 15 سال پیش توسط مالکان خریداری شد و دارای فضای سبز، سواحل و غارهای زیادی برای کاوش است. محیطی رویایی برای یک عاشق طبیعت!

با این حال، خریداران بالقوه ای که مایل به بازدید هستند باید به دلیل شرایط آب و هوایی لباس های بیرونی و کفش های محکم بپوشند و برای سفر با قایق و بالا رفتن از نردبان برای رسیدن به جزیره آمادگی کافی داشته باشند. . شایان ذکر است که تنها ساختمان مالاگارک یک کلبه چوبی است.

این کلبه دوستدار محیط زیست در سال 2014 مجوز گرفت و سپس در سوئیس ساخته شد تا بهترین فناوری را در این بخش دورافتاده اسکاتلند نشان دهد.

اگرچه این کلبه فقط یک ساختمان چوبی است، اما به طرز هوشمندانه ای برای سازگاری با آب و هوای جزیره و همچنین ترکیب شدن با مناظر ساخته شده است و دارای طرح سقف منحنی پوشیده از چمن جارو است.

در داخل کلبه، همه چیزهایی که برای زنده ماندن نیاز دارید، با تخت های جعبه ای، آشپزخانه و اجاق هیزمی برای شب های سرد و تاریک وجود دارد.

از جمله امکانات این خانه توالت کمپوست (یا بیولوژیک) است که برای محیط زیست نیز مفید است. فقط در هوای طوفانی مراقب باشید!

این جزیره همچنین دارای یک سکوی فرود و تجهیزات زمینی برای لنگر انداختن است و برای بیرون رفتن و گشت و گذار در دریاهای نزدیک، گزینه دیگری وجود دارد که به وسیله آن می توانید قایق را جداگانه از فروشنده خریداری کنید.

این جزیره توسط آژانس املاک گالبریت به بازار عرضه می شود و در Rightmove تبلیغ می شود.

فیدی رابرتسون، نماینده فروش، گفت: “این یک فرصت هیجان انگیز برای به دست آوردن نه تنها یک خانه ساحلی دوست داشتنی است، بلکه جزیره ای است که برای افراد درونگرا عالی است.”

این جزیره بهشت ​​کوچکی برای حیات وحش است و صاحبان آن یک کلبه کوچک در اختیار دارند که به خوبی مجهز است تا امکان لذت کامل از جزیره را با کمترین تأثیر بر زندگی پرندگان فراهم کند.

محیط این جزیره کاملا جادویی و فرصتی عالی برای استراحت و ارتباط مجدد با طبیعت است.

منبع: فرادید




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.