افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

انواع سبک های کژوال بوهو وینتیج / ویژگی های محبوب ترین تیپ های زنانه زیبا

  • کد خبر : 341062
انواع سبک های کژوال بوهو وینتیج / ویژگی های محبوب ترین تیپ های زنانه زیبا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد و استایل دنیای بزرگی است. فضایی که شامل انواع مدل ها و سبک ها با انواع رنگ و لعاب است. البته سبک ها محدود است و ویژگی این است که مدل ها تنوع زیادی دارند. از طرفی رنگ های زیادی وجود دارد که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد و استایل دنیای بزرگی است. فضایی که شامل انواع مدل ها و سبک ها با انواع رنگ و لعاب است. البته سبک ها محدود است و ویژگی این است که مدل ها تنوع زیادی دارند. از طرفی رنگ های زیادی وجود دارد که با ترکیب آنها می توان رویای جذاب تری خلق کرد. چقدر استایل و لباس را دوست دارید؟ آیا نام آنها و ترکیبات آنها را می دانید؟ سبک های مختلف با توجه به ویژگی های خود نام های خاص خود را دارند، بنابراین به همین مناسبت و در این مقاله می خواهید به سراغ سبک های مختلف بروید تا بفهمید ما طرفدار کدام یک هستیم و چه سبک های دیگری وجود دارد که ممکن است بتوانیم مانند من آن را دوست دارم.

سبک قدیمی، همیشه در مد!

سبک وینتیج را می توانیم جزو سبک های کلاسیک بدانیم اما قدیمی نیست. درست است که طرح‌ها، برش‌ها و پارچه‌های جدید زیادی به لباس‌ها اضافه شده است، اما همچنان برخی از آن‌ها همچنان محبوب و پرطرفدار هستند. وینتیج دقیقا یکی از آن لباس هایی است که نه تنها محبوبیت خود را حفظ می کند، بلکه مانند شلوار جین همیشه مد است. سبک وینتیج عمدتاً برای توصیف ترکیبی از لباس‌هایی استفاده می‌شود که بین 20 تا 100 سال پیش پوشیده شده‌اند و دوره‌های زمانی مختلفی را نشان می‌دهند که با مد از همان دوره مشخص می‌شوند.

8786

سبک هنری اختراع من نیست.

اگر فکر می کنید سبک هنری یکی از اصطلاحات من است که اصالت ندارد، باید بگوییم سخت در اشتباهید. ویژگی بارز این سبک استفاده از رنگ ها و طرح های چشمگیر است که جذابیت ظاهری فرد را افزایش می دهد. احتمالا فرضیه دیگری هم دارید و آن این است که در سبک هنری از طرح ها و نقش های کمی عجیب استفاده شده است، پس باید بگوییم که این بار حق با شما بود و در واقع این ویژگی اصلی سبک هنری است.

اگرچه این سبک از الگوهای سنتی الهام گرفته شده است، اما ست لباس نیاز به خلاقیت و سلیقه خاصی دارد تا به خوبی طراحی شود. به عناصر و رنگ هایی که در ظاهر خود استفاده می کنید توجه کنید.

687468

سبک کژوال، راحت و نیمه رسمی مناسب برای هر مکانی.

در بین انواع استایل ها، تیپ کژوال این مدل است که هم راحت و هم نیمه رسمی است. این دو ویژگی استایل کژوال را به بهترین گزینه برای استفاده روزانه تبدیل می کند. این بدان معناست که می‌توانید یک روز استایل کژوال خود را بپوشید و ابتدا به سر کار بروید (اگر در یک استارت‌آپ یا شرکت خصوصی هستید) و سپس به یک گاوصندوق شبانه بروید با این آگاهی که از هر دو طرف عالی به نظر می‌رسید. . پس اگر از آن دسته افرادی نیستید که برای همان دو فضا دو لباس مجزا تهیه می کنید و می خواهید راحت باشید، خوش آمدید و از استایل کژوال استفاده کنید.

5454

سبک بوهمیایی، نامناسب برای افراد ساده.

حتما اسم سبک بوهمی را شنیده اید که البته در دکوراسیون هم کاربرد دارد. سبک بوهمی یا بوهو در واقع از زمان هیپی ها در سراسر جهان گسترش یافت و نشان دهنده افرادی با روحیه آزاد بود که می خواستند بتوانند همانطور که می خواهند زندگی کنند و طراحی کنند. بوهو به گونه ای است که به دلیل جزئیات زیاد و همچنین پارامترهای متفاوتی که دارد، می توان آن را با سبک های مینیمالیستی مقایسه کرد و حداکثر آن را دید. به زبان ساده، با بوهو نمی توانید ساده باشید!

زنانی را با موهای بلند و لباس های رنگارنگ و طرح دار تصور کنید. لباس های دست دوز یکی از رایج ترین لباس های بوهمی است و الیاف و مواد طبیعی در این سبک فراوان است.

24552



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.