افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

آیا می دانید خوردن فست فود در این کشور مجازات دارد؟

  • کد خبر : 341057
آیا می دانید خوردن فست فود در این کشور مجازات دارد؟

به گزارش صبح امروز، هر کشوری قوانین خاص خود را دارد که ممکن است از نظر سایر مردم دنیا بی اهمیت به نظر برسد. برخی از آنها بسیار عجیب و غیرقابل درک هستند، اما برخی دیگر مختص هنجارها و آداب و رسوم فرهنگی آن کشور هستند. با این حال، برخی از چیزهایی که ما در […]

به گزارش صبح امروز، هر کشوری قوانین خاص خود را دارد که ممکن است از نظر سایر مردم دنیا بی اهمیت به نظر برسد. برخی از آنها بسیار عجیب و غیرقابل درک هستند، اما برخی دیگر مختص هنجارها و آداب و رسوم فرهنگی آن کشور هستند.

با این حال، برخی از چیزهایی که ما در زندگی روزمره خود به آنها بدیهی می دانیم در برخی کشورها ممنوع است، اما پیروی از قوانین تنها راه انجام کارها به آرامی در هر مکانی است و اگر زمانی می خواهید بدون اطلاع به دنیا سفر کنید و فرهنگ های مختلف را تجربه کنید. . در مورد قوانین کشورها مشکل خواهید داشت. اگر می خواهید بدانید در کشورهای مختلف چه کارهایی را نباید انجام دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در سال 2011، رنگ زرد به دلیل استفاده از آن توسط گروهی از فعالان که دولت مالزی در آن زمان را به چالش کشیدند، در این کشور ممنوع شد.

نزن

در سوئد کتک زدن کودک به شدت ممنوع است، حتی اگر این کار توسط والدین انجام شود.

ویتامین های ممنوع

در دانمارک افزودن مصنوعی ویتامین ها، مواد معدنی، کلسیم و غیره ممنوع است. به غذا

بازی نکن

بازی های ویدیویی قبلاً در چین ممنوع شده بود. دولت چین استفاده از این فناوری را ممنوع کرد تا جوانان وقت خود را تلف نکنند و وارد بازار کار نشوند.

نه به قلعه شنی

شما نمی توانید یک قلعه شنی در ایتالیا بسازید. علاوه بر این، در برخی مکان‌ها پوشیدن دمپایی ممنوع است، زیرا آنها بسیار پر سر و صدا هستند.

دوست نداشته باش!

ایمنی جاده در ایتالیا، به ویژه در کومون ابولی، یک اولویت مطلق است. هرگونه ابراز محبتی که بتواند حواس راننده را پرت کند می تواند 500 یورو جریمه شود.

زنگ نزن

ارتباط با دنیای خارج در کره شمالی ممنوع است. این عمل جرم محسوب می شود و می تواند منجر به مجازات اعدام شود.

سس اضافه نکنید

سس کچاپ از سال 2011 در غذاخوری های مدارس فرانسه به دلیل آنچه “حفاظت از غذاهای فرانسوی” نامیده می شود، ممنوع شده است.

نامیر

در بریتانیا قانونی وجود دارد که مرگ را در پارلمان بریتانیا ممنوع می کند! هنگامی که فردی احساس ناخوشی می کند، کارکنان به سرعت او را از ساختمان خارج می کنند.

آدامز زنده ماند

در سنگاپور جویدن آدامس از سال 2002 ممنوع شده است، دلیل این قانون تمیز نگه داشتن خیابان های شهر است.

ما تخم مرغ شانسی نداریم

تخم‌های شکلاتی خوش شانس در ایالات متحده به شدت ممنوع است. این قانون به این دلیل تصویب شد که دولت می ترسید بچه ها با اسباب بازی های پلاستیکی داخل تخم مرغ خفه شوند.

محدودیت اسمی

در دانمارک، والدین در انتخاب نام فرزندان خود محدودیت دارند. لیستی در حدود 24000 نام وجود دارد و اگر نام انتخاب شده توسط والدین در کاتالوگ نباشد، باید از دولت اجازه ویژه بخواهند.

پسر مجرد

به دلیل سیاست تک فرزندی چین و ایجاد تعادل در جمعیت این کشور، به طور کلی اجازه ورود خواهر و برادر به این کشور داده نمی شود، مگر اینکه نوزادان دوقلو باشند.

فست فود نخورید

مک دونالد در بولیوی ممنوع است زیرا مردم بولیوی فست فود را تایید نمی کنند، به این معنی که چنین رستورانی به ندرت در این کشور دیده می شود.

نه به پلاستیک

از سال 2002، بنگلادش استفاده از کیسه های پلاستیکی را برای حفاظت از محیط زیست و کاهش زباله های این کشور ممنوع کرده است.

منبع: بیتوته




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.