افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تصاویر/ جذاب ترین توالت عمومی دنیا که مردم با آن سلفی می گیرند!

  • کد خبر : 341050
تصاویر/ جذاب ترین توالت عمومی دنیا که مردم با آن سلفی می گیرند!

برخی معتقدند که این شگفت انگیزترین توالت عمومی در جهان است. این سرویس بهداشتی لوکس در طبقه ششم مرکز خرید دجی پلازا در نانجینگ چین واقع شده است. از یک راهرو مجلل با یک فواره پر از گل گرفته تا دیوارهای کاغذ دیواری و پنجره های طلایی، طراحی این سرویس بهداشتی کاملاً با مفهوم یک […]

برخی معتقدند که این شگفت انگیزترین توالت عمومی در جهان است. این سرویس بهداشتی لوکس در طبقه ششم مرکز خرید دجی پلازا در نانجینگ چین واقع شده است.

از یک راهرو مجلل با یک فواره پر از گل گرفته تا دیوارهای کاغذ دیواری و پنجره های طلایی، طراحی این سرویس بهداشتی کاملاً با مفهوم یک توالت عمومی مطابقت ندارد و حتی برای یک هتل پنج ستاره نیز بسیار زیاد است.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این دستشویی عمومی می‌توان به قسمت رخت‌کن با آینه‌های آرایشی مناسب برای یک ستاره سینما و یک قسمت نشیمن شیک، مبله با مبل‌های مخملی و یک صندلی تکی با ظاهری مدرن اشاره کرد.

پشتی چاق مبل ها، به رنگ های صورتی، بنفش و نارنجی لطیف، به ایجاد فضایی دلپذیر کمک می کند تا خریداران بتوانند در آن استراحت کنند.

توالت

کفپوش سیاه و سفید براق، گیاهان مختلف و حتی سقف سرویس بهداشتی که دارای تزئینات طلایی مانند زنبور عسل است، بازدیدکنندگان را شگفت زده خواهد کرد. شرکت معماری X+Living مستقر در شانگهای گفت که این توالت به قدری محبوب شده است که گردشگران فقط برای دیدن آن به مرکز خرید می آیند.

مدیر برند سیسیلیا هوانگ گفت: بسیاری از مردم به طور خاص برای دیدن این توالت، بازدید از آن، گرفتن عکس و به اشتراک گذاری عکس های خود در شبکه های اجتماعی به مرکز خرید می آیند و این ویژگی ها این توالت را به یک جاذبه تبدیل می کند. این یک توریست فوق العاده شده است.”

سطح بالای این سرویس بهداشتی توجه برخی از برندهای برتر مانند Jo Malone، Maison Margiela و Burberry را به خود جلب کرده است.

X+Living در ابتدا وظیفه “به روز رسانی ساده حمام” را داشت. سیسیلیا توضیح می‌دهد: «مشتری می‌خواست فضا و پیکربندی آن ارتقا و بازسازی شود تا با موقعیت لوکس مرکز خرید دیجی پلازا مطابقت داشته باشد.

او توضیح داد اما در عمل این اتفاق نیفتاد. این شرکت ایده بلندپروازانه تری داشت، و آن ایجاد یک فضای عمومی کاربردی بود که قدردانی از هنر و تجربه لذت را با هم ترکیب کند.

سیسیلیا می‌گوید خریداران از طریق یک راهرو طولانی وارد فضا می‌شوند که به سه قسمت مجزا (سالن تجربه هنری، سالن استراحت و سرویس بهداشتی) تقسیم شده است. مبلمان، روشویی و سایر اقلام کاربردی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه اینستالیشن‌های هنری باشند. کاغذ دیواری سبز و پنجره ها و گیاهان حصارکشی شده فضایی زنده و پویا با الهام از ساختار طبیعت و حشرات ایجاد کرده اند. در همین حال، صفحات چوبی طبیعی منطقه توالت به منظور تکمیل پنجره های نرده طلایی رنگ هنری و گل های چشمه طراحی شده است و سبکی ظریف و تازه را بر اساس مفهوم “باغ سنتی” ایجاد می کند.

وب سایت خبری آمریکایی Business Insider گفت که این حمام فانتزی مانند یک باغ عجیب و غریب است که مستقیماً از یک داستان فانتزی بیرون آمده است، و مجله آمریکایی Architectural Digest گفت که خریداران خسته را به خلوتگاهی کاخ مانند پر از گیاهان دعوت می کند، با نورپردازی نوار اطراف سقفی که به ایجاد “فضای آرامش بخش” کمک کرد.

البته کارکرد داشتن فضا فراموش نشده است و علاوه بر لوله کشی اولیه سرویس بهداشتی، اتاق مخصوص مادر و کودک و سرویس بهداشتی برای افراد معلول نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: فرادید




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.