افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

درخشان: VAR نیست/ حرف های تاج در تصمیم داوران تاثیر گذاشت – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 340912
درخشان: VAR نیست/ حرف های تاج در تصمیم داوران تاثیر گذاشت – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اتفاقات شروع لیگ به قدری عجیب است که نمی توان چیزی گفت و به نظر می رسد واکنش رئیس فدراسیون فوتبال درست قبل از شروع لیگ روی داوری تاثیر گذاشته است. حمید درخشان به تحلیل اتفاقات دو هفته ابتدایی لیگ برتر ایران پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شرایط پرسپولیس […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اتفاقات شروع لیگ به قدری عجیب است که نمی توان چیزی گفت و به نظر می رسد واکنش رئیس فدراسیون فوتبال درست قبل از شروع لیگ روی داوری تاثیر گذاشته است.

حمید درخشان به تحلیل اتفاقات دو هفته ابتدایی لیگ برتر ایران پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شرایط پرسپولیس در دو هفته ابتدایی، طبیعی است که این نتایج حاصل شود. از یک طرف تیم دستخوش تغییراتی شده که نیاز به زمان دارد و از طرف دیگر مربی جدیدی با ایده های جدید به این تیم رسیده است که باید به او زمان داد تا شرایط را متعادل کند و تیم را هماهنگ کند.

وی ادامه داد: در این دو هفته پرسپولیس در سطح متوسط ​​ظاهر شد، آنقدر خوب نبود که از آن تعریف کنم و آنقدر ضعیف عمل نکرد که بخواهم از آن انتقاد کنم. این تیم نیاز به زمان و فرصت دارد و به نظر می رسد از هفته سوم یا چهارم بتوانیم چهره واقعی تیم را ببینیم. مشکل دیگری که پرسپولیس با آن مواجه است این است که باید بازی های خانگی را خارج از تهران انجام دهد و عملاً فرصت هواداران پرشور خود را از دست داده است و این ظلم بزرگی است که در ابتدای لیگ در حق این تیم شد. کیب از خود بپرسید: آیا کسی مسئول این رویدادها خواهد بود؟

سرمربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: حق میزبانی یکی از امتیازات تیم های پرطرفدار است اما پرسپولیس از این حق محروم شد. این تیم باید خارج از تهران با آن همه هوادار بازی کند که این درست نیست و اگر در آزادی هم بازی می کردند، شکی نیست که وضعیت قرمزها در میانه جدول نبود، هر چند که ما هنوز در جدول هستیم. شروع لیگ است و می توانید امتیازات زیادی کسب کنید.

درخشان افزود: این تیم روز به روز در حال پیشرفت است. در بازی با تراکتورسازی و در نیمه دوم شاهد بازی بهتر بازیکنان بودیم و این موضوع هواداران را به آینده امیدوار می کند. با این حال، باید صبور باشید و اجازه دهید این زمان بگذرد و تیم به هماهنگی کامل برسد. البته در خط مقدم و سمت چپ به تقویت نیاز داریم و باید برای این شرایط تدابیری اندیشیده شود. البته فراموش نکنیم که الکسیس گاندوز در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و تساوی که در تبریز به دست آمد مدیون واکنش های خوب او بود.

وی با انتقاد از عملکرد داوران در دو هفته ابتدایی لیگ، افزود: فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) قرار بود مشکلات و چالش های فوتبال ایران را کاهش دهد اما تا به امروز آنچه از VAR می دانستیم با آنچه که ما می دانستیم بسیار متفاوت بود. دید. ! آیا ممکن است داور پس از تماشای صحنه های مسابقه چنین تصمیمات اشتباهی بگیرد؟ این تصمیمات روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت و در واقع دیدیم که VAR لیگ برتر ما با بقیه فرق دارد!

این پیشکسوت فوتبال ایران یادآور شد: داوران پس از اعلام VAR باید صحنه را بررسی کنند اما در دو هفته اخیر بارها شاهد بودیم که از شنیده های خود راضی بوده و رای می دهند که واقعیت ندارد. تصاویر دریافتی از دوربین های تلویزیونی است و در ورزشگاه ها دوربین VAR خاصی وجود ندارد، بنابراین نمی توان داور را از همه جهات و مطابق با استانداردهای جهانی در جریان قرار داد و این چیزی است که می بینیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات مهدی تاج، رئیس فدراسیون در ابتدای لیگ مبنی بر عذرخواهی از یک تیم به دلیل تغییر قهرمانی پس از اشتباه داوری در هفته گذشته، فشار مضاعفی به تیم وارد کرد؟ تجهیزات؟ داوران چه چیزی باعث بروز خطا در بین آنها می شود؟ وی گفت: قبل از VAR خطای داوری داشتیم اما اکنون با این شرایط و روندی که انجام شده است شاهد خطای تیم داوری هستیم که قابل قبول نیست. داور حاکم زمین است و باید همه صحنه ها را مرور کند، اما نمی دانم چرا به چیزی که در گوشش زمزمه می شود بسنده می کند و تصمیم می گیرد، این VAR نیست!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)