افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اقدام صاحب جدید ایرانی خانه کوین اسپیسی خبرساز شد!

  • کد خبر : 340434
اقدام صاحب جدید ایرانی خانه کوین اسپیسی خبرساز شد!

آقای عسگری مالک جدید خانه کوین اسپیسی مدعی است که اسپیسی از پرداخت هزینه های نگهداری این خانه امتناع می کند و قصد دارد در اسرع وقت او را بیرون کند تا بتواند آن را به عنوان یکی از گران ترین خانه های بالتیمور بفروشد. به گزارش صبح کوین اسپیسی بازیگر مشهور هالیوود حاضر نیست […]







آقای عسگری مالک جدید خانه کوین اسپیسی مدعی است که اسپیسی از پرداخت هزینه های نگهداری این خانه امتناع می کند و قصد دارد در اسرع وقت او را بیرون کند تا بتواند آن را به عنوان یکی از گران ترین خانه های بالتیمور بفروشد.



به گزارش صبح کوین اسپیسی بازیگر مشهور هالیوود حاضر نیست از خانه مجلل خود در بالتیمور چشم پوشی کند. او که به دلیل ادعای آزار و اذیت جنسی با مشکلات مالی زیادی مواجه شده است، قصد دارد شش ماه بیشتر از زمان مقرر در این خانه بدون پرداخت هزینه اضافی بماند.

مووی مگ در این رابطه نوشت: مالک جدید این خانه یک سرمایه گذار ایرانی تبار به نام سام عسگری است که این ملک را در یک حراجی با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اولیه خرید اسپیسی خریداری کرده است. عسگری مدعی است که اسپیسی از پرداخت هزینه های نگهداری خانه امتناع می کند و قصد دارد در اسرع وقت او را بیرون کند تا بتواند آن را به عنوان یکی از گران ترین خانه های بالتیمور بفروشد.

اسپیسی پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات مالی ناشی از این اتهامات، خانه اش به حراج گذاشته شده و ممکن است مجبور به اعلام ورشکستگی شود. با این حال، به نظر می رسد او هنوز تمایلی به ترک خانه مجلل خود ندارد.

در حال حاضر دعوای حقوقی بین اسپیسی و صاحب جدید خانه در جریان است و باید منتظر ماند و دید که این داستان چگونه به پایان می رسد.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.