افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
13

اودل بکهام جونیور در بازی NBA با مایکا پارسونز و تروون دیگز شرکت کرد

  • کد خبر : 3404
اودل بکهام جونیور در بازی NBA با مایکا پارسونز و تروون دیگز شرکت کرد

گیرنده عامل آزاد در هفته های اخیر به شدت توسط کابوی ها به خدمت گرفته شده است. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. اودل بکهام جونیور در بحبوحه یک جلسه مامور آزاد با کابوی ها، وقت گذاشت تا دوشنبه شب در دالاس با دو نفر از هم تیمی های احتمالی […]



گیرنده عامل آزاد در هفته های اخیر به شدت توسط کابوی ها به خدمت گرفته شده است.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

اودل بکهام جونیور در بحبوحه یک جلسه مامور آزاد با کابوی ها، وقت گذاشت تا دوشنبه شب در دالاس با دو نفر از هم تیمی های احتمالی خود در آینده کمی خوش بگذراند.

بکهام در مرکز خطوط هوایی آمریکا در کنار میکا پارسونز، مدافع خط کابوی و تروون دیگز، مدافع کرنر ظاهر شد تا لوکا دانچیچ و ماوریکس را در مقابل سانز و دوست خوبش دوین بوکر تماشا کند. در راه رسیدن به زمین، به نظر می رسید که دریافت کننده کهنه کار روحیه خوبی دارد در حالی که مودبانه سؤالات گروه خبرنگاران را که اطراف این سه نفر پر از ستاره بودند منحرف می کرد.

نمایش OBJ در محوطه دادگاه با پارسونز و دیگز مطمئناً به گمانه‌زنی‌های فزاینده‌ای که از استخدام شدید کابوی‌ها از ستاره در هفته‌های اخیر ناشی می‌شود، اضافه می‌کند. با این حال، هوادارانی که امیدوارند بکهام ممکن است در حین بازی دستش را تکان دهند، ممکن است از این که بدانند او دقیقاً از موضوع تصمیم گیری بازیکن آزاد پیش بینی شده و احتمال پیوستن به دالاس در تمام مدت دوری نکرده است، هیجان زده شوند.

وقتی از بکام پرسیده شد که شانس کابوی ها برای جذب او چقدر است، بکهام پاسخ داد: “احتمال خوبی است.”طبق گفته تیم مک ماهون از ESPN.

در طول یک استراحت در اکشن، طرفداران ماوریکس تصمیم گرفتند با شروع یک شعار “OBJ” پس از نمایش بکهام در جامبوترون، در استخدام شرکت کنند.

آیا بازی دوشنبه شب Mavs و احتمالاً نوک زدن دست بکهام می تواند نشانه ای از اتفاقات آینده باشد؟ مطمئناً خارج از محدوده احتمالی نیست. اما، مطمئن باشید، این بازیکن 30 ساله به احتمال زیاد وقت خود را صرف می کند و به ارزیابی گزینه های خود، از جمله بیل ها و غول ها، قبل از تصمیم گیری در مورد حرکت بعدی خود ادامه خواهد داد.

برای تماشای بیشتر ورود بکهام به Mavs-Suns، ویدیوی زیر را که توسط مایک فیشر از Cowboys Country ارسال شده است، تماشا کنید:

  • پوشش NFL بیشتر:شاناهان 49ers علاقه تیم به بیکر میفیلد را کم رنگ می کند
  • لامار جکسون از ریونز بعید است در هفته چهاردهم مقابل استیلرز بازی کند
  • MAQB: Baker Mayfield هنوز باید خواستگار داشته باشد
  • Packer Central: The Watson’s Legend With Clinching Touchdown رشد می کند

برای پوشش بیشتر Green Bay Packers، به پکر سنترال.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.