افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

25 فضای آموزشی در روستاهای شهرستان بوشهر افتتاح یا راه اندازی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 340396
25 فضای آموزشی در روستاهای شهرستان بوشهر افتتاح یا راه اندازی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر محمدهادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: توسعه زیرساخت های علمی و آموزشی در استان بوشهر را به عنوان اولویت مهم داریم. معاون عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز پروژه های آموزشی در شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: امروز 25 فضای آموزشی جدید با […]

به گزارش خبرنگار مهر محمدهادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: توسعه زیرساخت های علمی و آموزشی در استان بوشهر را به عنوان اولویت مهم داریم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز پروژه های آموزشی در شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: امروز 25 فضای آموزشی جدید با 89 کلاس درس به بهره برداری رسیده و 447 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

رستمیان ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی 103 فضای آموزشی و ورزشی با 461 کلاس درس در مدارس استان آغاز شد که یک هزار و 465 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها هزینه شد.

وی افزود: علاوه بر طرح های مذکور، 15 هزار تجهیزات آموزشی و مواد آموزشی با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در بین مدارس نوساز توزیع شد.

تحویل 50 قطعه مسکونی روستایی

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت است و امسال پروژه های ارزشمندی در تمامی شهرستان ها و بخش ها در حوزه عمرانی و اقتصادی افتتاح و اجرا می شود.

وی افزود: پروژه های بزرگ عمران روستایی امروز در بوشهر افتتاح شد که بیش از 480 میلیارد ریال برای این طرح ها هزینه شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت مشارکتی به مساحت 31 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی است.

رستمیان یادآور شد: همچنین 50 قطعه مسکونی روستایی در اختیار مردم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.