افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

اثبات صحت امامت و ولایت پیام مهم اربعین حسینی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 340241
اثبات صحت امامت و ولایت پیام مهم اربعین حسینی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر یکشنبه در مراسم عزاداری اربعین حسینی در جمع مردم این روستا حضور یافت. اولمای مشگین شهر وی با اشاره به اهمیت و قداست اربعین تصریح کرد: عدد 40 در عالم هستی از اهمیت بالایی برخوردار است که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند.ص) او […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر یکشنبه در مراسم عزاداری اربعین حسینی در جمع مردم این روستا حضور یافت. اولمای مشگین شهر وی با اشاره به اهمیت و قداست اربعین تصریح کرد: عدد 40 در عالم هستی از اهمیت بالایی برخوردار است که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند.ص) او در چهل سالگی به پیامبری مبعوث شد.

اربعین را به شهادت حضرت سیدالشهدا تقدیم کرد.TO) اعلام کرد و افزود: از پیامبران و ائمه معصومینTO)فقط در چهلمین روز شهادت امام حسین (ع)TO) اربعین می شود و این نشان دهنده اهمیت قیام حسینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: زیارت اربعین طبق روایات یکی از پنج نشانه مؤمن از جمله برای زیارت عاشورا است.

حجت الاسلام جعفرزاده قیام مبتنی بر هدف و عقلانیت را از ویژگی های قیام اباعبدالله الحسین(ع) می داند.TO) فرمود و ادامه داد: حضرت امام حسین(ع)TO) حضور همه اقوام و یارانش در کربلا دلیل و هدفی داشت و تمام حرکت های قیامش بر اساس عقلانیت و ارزش های الهی و انسانی بود.

او به پیام امام سجاد (ره) عمل کرد.TO) و حضرت زینب(س)س) وی در تشریح قیام عاشورا خاطرنشان کرد و افزود: حضرت زینب و حضرت امام سجاد در بین کربلا و مدینه بیش از 80 خطبه خواندند و این نورانیت باعث شد تا یزید به جرم خود اعتراف کند. هاشا کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه نباید تنها از مظلومیت سیدالشهدا صحبت کرد، از جایگاه و اهمیت قیام امام حسین(ع) نیز صحبت کرد.TO) به عنوان حضرت امام سجاد(ع)TO) و حضرت زینب فرمود: زنان جامعه باید زینبوار وارد جامعه شده و با توطئه های دشمن که هدف آن از بین بردن شور و شوق مردم است، مقابله کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده اربعین را مظهر برترین ارزش های الهی و انسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: مراسم و مجالس بزرگ حسینی برکت خون شهدا و سرداران بزرگ از جمله سردار سلیمانی و شهدای دفاع مقدس است. ایران اسلامی است و ما باید از این نعمت های الهی پاسداری کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.