افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

طاهرزاده: VAR آوردند تا بدهی خود را به استقلال بدهند! / عملکرد درویش ضعیفتر از سایر مدیران بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 340147
طاهرزاده: VAR آوردند تا بدهی خود را به استقلال بدهند! / عملکرد درویش ضعیفتر از سایر مدیران بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس می کنم VAR را برای ادای احترام به استقلال به ایران آوردند. بهنام طاهرزاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت شیرهای سرخ گفت: شنیده ام که چند بازیکن به تیم پرسپولیس می پیوندند و اگر این افراد بیایند شرایط شیرهای سرخ به این صورت خواهد بود. کمی بهتر اما […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس می کنم VAR را برای ادای احترام به استقلال به ایران آوردند.

بهنام طاهرزاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت شیرهای سرخ گفت: شنیده ام که چند بازیکن به تیم پرسپولیس می پیوندند و اگر این افراد بیایند شرایط شیرهای سرخ به این صورت خواهد بود. کمی بهتر اما باید پذیرفت که عملکرد درویش در فصل نقل و انتقالات ضعیف تر از سایر مربیان تیم های رقیب مانند استقلال، سپاهان و تراکتور بود.

طاهرزاده در خصوص اینکه بازی پرسپولیس مقابل فولاد را چگونه ارزیابی می کند و اینکه گل محمدی پرسپولیس را به خوبی می شناسد، گفت: گل محمدی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس محسوب می شود. در پرسپولیس چه بازیگر و چه مربی فوق العاده بود و احترامش واجب است. البته با تمام احترامی که بازیکنان برای گل محمدی قائل هستند، پرسپولیس باید پاسخگوی هواداران و قهرمانی خود باشد و محکوم به شکست فولاد است. بازیکنان باید دلشان را برای هواداران و پیشکسوتان خود بازی کنند و همیشه منتظر پرسپولیس باشند. سرخپوشان در 10 سال اخیر همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است و بازی مقابل فولاد مهم است و پرسپولیس باید 3 امتیاز بازی را بگیرد.

وی در خصوص اینکه عملکرد گندوز مقابل پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کند، گفت: عملکرد این دروازه بان فوق العاده بود. شاید عاقلانه بود که بیرانوند برود و این دروازه بان جایگزین او شود. به جرأت می توانم بگویم بیرانوند اگر جای گندموز در دروازه پرسپولیس بود حداقل 2 یا 3 گل می زد و با این شرایط و موقعیت هایی که تراکتور داشت. واکنش های بسیار خوبی که این دروازه بان از خود نشان داد بی دلیل نیست و رفتن بیرانوند به نفع پرسپولیس بود و این دروازه بان می دانست که چگونه می تواند جایگزین خوبی برای بیرانوند باشد و فراتر از علیرضا در داخل دروازه هم کارش را انجام می دهد و عملکرد بسیار خوبی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گل المود بازیکن مراکشی به تراکتورسازی گفت: او بازیکن بسیار خوب و با انرژی زیادی است و در واقع هم در دفاع راست و هم در جناح راست بازی می کند و جلو می آید و گل می زند و چه کار دیگری انجام می دهد؟ ما می خواهیم. اگر فردی که موقعیتش دفاع است، توپ را پاس کند و حمله کند و گل بزند، در این سن آینده خوبی در انتظارش خواهد بود. او در پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.

طاهرزاده در خصوص حضور میلاد محمدی، جناح چپ پرسپولیس بهتر می شود، گفت: مطمئن باشید با حضور میلاد محمدی وضعیت جناح چپ بهتر می شود. ضعیف ترین فصل نقل و انتقالات سال های اخیر را داشتیم و درویش عملکرد بسیار ضعیفی داشت. البته به خاطر مشکلاتی که داشت و دارد. او زمان آمدن و حرکت را از دست داد اما قطعا با آمدن محمدی شرایط پرسپولیس بهتر می شود و دست مربی بازتر می شود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس را در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین چگونه از فولاد میزبانی می کند، گفت: ابتدا نگران نداشتیم ورزشگاه بودیم و الان هم نگران زمین نداشتن هستیم و این به مسائل مدیریتی مربوط می شود. این نتیجه مدیرانی است که در این سال ها تلاش کردند. وقتی مدیران ما به ورزش کشور اهمیت نمی دهند، نتیجه این می شود که بعد از گذشت چندین سال رشته استانداردی نداریم و حیف می شود. زمانی که تیم سپاهان در زمین هولناک نکره جهان به مصاف تیم شباب الاهلی رفت، آبروی ما در آسیا از بین رفت. واقعا باید افسوس بخوریم که کشورهایی که به اندازه استان ما نیستند بیش از 30، 40 استادیوم لوکس و برند دارند که آدم از تماشای این استادیوم ها لذت می برد. استان تهران به وسعت یک کشور عربی است اما نتوانستیم در این سال ها 4 یا 5 ورزشگاه بسازیم تا آبروی ورزش کشورمان حفظ شود. مشکل به خاطر مدیران ناکارآمدی است که در راس فوتبال ما کار می کنند و هنوز در جایگاه خود هستند و می مانند و هیچ ارگانی برای برخورد با متخلفان نیست و به همین دلیل فوتبال ما به این روز رسیده است. چه شد که ساختار محکمی داشتیم اما به جای اینکه فوتبال ما پیشرفت کند، در این چند سال فرسوده و نابود شده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه داوری با حضور VAR بهتر شده است، گفت: احساس می کنم برای استقلال VAR آورده اند. به نظر من باید VAR را بگیرند و این سیستم را به کشور بیاورند اما خط دروازه و تکنولوژی آفساید را نیاوردند. تصاویر تلویزیون بزرگ شده و 3 نفر در اتاق VAR نظر می دهند. دومین پنالتی که در بازی با ملوان به استقلال داده شد اشتباه آشکار بازیکن استقلال بود که دست بازیکن ملوان را گرفت و او را زمین گیر کرد و داوران خیلی راحت از این صحنه عبور کردند. با توجه به صحبت های غیرحرفه ای تاج و عذرخواهی از باشگاه استقلال به خاطر اشتباه داوری در بازی گذشته پرسپولیس، از VAR خواسته شد تا به استقلال ادای احترام کند. به نظر من بهتر است این سیستم را جمع آوری کنیم چرا که تبدیل به شوخی برای مردم شده و حالت سرگرمی به یک شبکه اجتماعی تبدیل شده است. این سیستم شبیه زمین ها و استادیوم های ورزشی ما شده است و واقعا جای تاسف دارد.

طاهرزاده با بیان اینکه پرسپولیس می تواند به قله صعود کند، تصریح کرد: پرسپولیس محکوم به شکست فولاد است و باید گل محمدی را شکست دهد. برای صلاح مردم و پیشکسوتان، بازیکنان باید 3 امتیاز بازی با فولاد را کسب کنند، زیرا در صورت کسب همه امتیازها به رتبه های سوم و چهارم صعود می کنند، زیرا تیم ها به هم نزدیک هستند و اختلاف دارند. از نظر امتیازی زیاد نیست و اگر قرمزها بتوانند فولاد 5 را شکست دهند امتیاز می گیرند و به رتبه های برتر صعود می کنند. بازیکنان باید بدانند که هواداران انتظار دارند و باید در این دیدار پیروز شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)