افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

مرکز فعالیت حشره «سانک» ترکمنستان است/ این حشره ناقل نیست و کاملا بی خطر است.

  • کد خبر : 340061
مرکز فعالیت حشره «سانک» ترکمنستان است/ این حشره ناقل نیست و کاملا بی خطر است.

به گزارش رکنا؛ رضا عباسی افزود: جلسه هماهنگی نحوه اقدامات پیشگیرانه و مقابله با حشره اسنک شب گذشته با حضور نمایندگان تمامی نهادهای مرتبط در استانداری برگزار و تصمیمات مناسبی برای مدیریت این معضل اتخاذ شد. وی ادامه داد: بر اساس بارندگی های خوب امسال، ماهیت شرایط پرورش است حشره یواشکی با جمعیت زیادی ارائه […]

به گزارش رکنا؛ رضا عباسی افزود: جلسه هماهنگی نحوه اقدامات پیشگیرانه و مقابله با حشره اسنک شب گذشته با حضور نمایندگان تمامی نهادهای مرتبط در استانداری برگزار و تصمیمات مناسبی برای مدیریت این معضل اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر اساس بارندگی های خوب امسال، ماهیت شرایط پرورش است حشره یواشکی با جمعیت زیادی ارائه شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: این حشره به تعداد زیاد در شهرستان سرخس مشاهده شده است و جلسات متعدد شورای مدیریت بحران شهرستان برگزار و اقدامات لازم انجام شده است. .

عباسی افزود: سامپ به دلیل جمعیت زیاد مهاجرت می کند و وجود چراغ های شهری این حشره را به شهرها جذب می کند در حالی که زندگی این حشره به انسان وابسته نیست و این ماده نیش نمی زند و بیماری را به انسان منتقل نمی کند و کاملا بی خطر است است

بر اساس این گزارش، مقرر شد دستگاه های ذیربط از جمله ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی ضمن پایش مشکل و شناسایی کانون های احتمالی این حشره، بخور برای جلوگیری از گسترش بیشتر آن را در دستور کار خود قرار دهند. تکثیر و تهاجم در شهرها.

همچنین مقرر شد شهرداری مشهد با مشارکت دستگاه های ذیربط اقدامات پیشگیرانه و متقابلی از جمله استفاده از تله های نورگیر و برچسب های زرد رنگ را در سطح معابر شهری و به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی اجرا کند.

به گزارش ایرنا، حشره «سانک» برای اولین بار تقریبا سه هفته پیش در شهرستان سرخس در مرز ترکمنستان مشاهده شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.