افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حمله سوسک ها به هواپیمای مراکشی!

  • کد خبر : 340050
حمله سوسک ها به هواپیمای مراکشی!

آفتاب نیوز: پرواز Royal Air Maroc AT818 در ساعت 17:20 پنجشنبه 15 اوت از کازابلانکا به فرودگاه منچستر رسید. اما برخی از مسافران پس از دو ساعت انتظار در چرخ و فلک تحویل بار فرودگاه، چمدان خود را دریافت نکردند. به گزارش یورونیوز، کارن گی یکی از مسافران این پرواز گفت: وقتی برچسب پروازم را […]

آفتاب نیوز:

پرواز Royal Air Maroc AT818 در ساعت 17:20 پنجشنبه 15 اوت از کازابلانکا به فرودگاه منچستر رسید. اما برخی از مسافران پس از دو ساعت انتظار در چرخ و فلک تحویل بار فرودگاه، چمدان خود را دریافت نکردند.

به گزارش یورونیوز، کارن گی یکی از مسافران این پرواز گفت: وقتی برچسب پروازم را چک می کنم می بینم که چمدانم به منچستر رسیده است.

با این حال، کمی بعد ماهیت مشکل مشخص شد. قسمت بار هواپیما مملو از سوسک بود و در نتیجه هیچ یک از کارکنان فرودگاه به دلایل بهداشتی و ایمنی اجازه نزدیک شدن به قسمت بار یا چمدان را نداشتند.

البته سوسک ها تنها به یکی از محفظه های بار هواپیما هجوم آورده بودند به همین دلیل برخی از مسافران این پرواز چمدان های خود را دریافت کردند. این امر فضای کافی را برای چمدان مسافرانی که قصد سفر از منچستر به کازابلانکا را داشتند فراهم کرد.

بوئینگ ۷۳۷ سپس بریتانیا را به مقصد فرودگاه بین‌المللی محمد پنجم کازابلانکا ترک کرد و از مسافرانی که در فرودگاه منچستر منتظر چمدان‌هایشان بودند خواسته شد بدون دریافت چمدان به خانه بازگردند.

چمدان ها از هواپیما در مراکش تخلیه شد و بوئینگ 15 ساله همان شب به ابوجا در نیجریه و سپس به بسیاری از مقاصد از جمله ژنو و پاریس پرواز کرد.

این چمدان ها همچنین در پرواز بعدی مراکش ایرلاینز که روز یکشنبه از کازابلانکا در فرودگاه منچستر فرود آمد، ارسال نشد.

گی هنگام بررسی برچسب پرواز خود در روز دوشنبه گفت که چمدانش هنوز در کازابلانکا است.

او که در بخش گردشگری کار می کند، می گوید: چمدان من پارچه ای است و به همین دلیل می ترسم که سوسک ها به راحتی وارد آن شوند و در آن تخم بگذارند، به خصوص که آنها بسیار انعطاف پذیر و مقاوم هستند و از بمباران هسته ای جان سالم به در برده اند. خلاص شدن از شر آنها بسیار دشوار است.

کارن گی افزود: “البته که من چیزهایم را می خواهم، اما به هیچ وجه نمی خواهم ریسک آوردن آنها را به خانه بپذیرم.” از برخی از همکارانم پرسیدم که چه کار کنم و اکثر آنها گفتند این ریسک را نکنید و بسوزید. وسایل شما

با این حال، تیم کولسون، رئیس بخش زیست شناسی دانشگاه آکسفورد، متوجه شد که توانایی سوسک ها محدود است و گفت: “به نظر نمی رسد که آنها قادر به عبور از پارچه یا آستر سخت چمدان ها باشند. با این حال، می توانند در آن پنهان شوند. اتصال چرخ یا در صورت بسته نبودن زیپ به داخل چمدان بروید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.