افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

یوتیوب با جوانی دست داد/ کار وحشتناک این مرد با دماغش!

  • کد خبر : 339795
یوتیوب با جوانی دست داد/ کار وحشتناک این مرد با دماغش!

به گزارش مانیبان، میل به زیبایی در انسان دلیلی برای انجام انواع عمل های زیبایی است که این روزها تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. جراحی هایی که نیاز به تجربه دارند باید توسط یک جراح پلاستیک حرفه ای انجام شود نه توسط یک فرد بی تجربه مانند موردی که می خوانید. […]


به گزارش مانیبان، میل به زیبایی در انسان دلیلی برای انجام انواع عمل های زیبایی است که این روزها تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. جراحی هایی که نیاز به تجربه دارند باید توسط یک جراح پلاستیک حرفه ای انجام شود نه توسط یک فرد بی تجربه مانند موردی که می خوانید.

یک جوان برزیلی پس از تلاش برای عمل بینی پس از آموزش های یوتیوب در اورژانس به سر برد. متأسفانه، تلاش دیوانه وار یک مرد سائوپائولو برای عمل بینی با استفاده از ویدیوی یوتیوب منجر به زخمی عفونی و رفتن به اورژانس شد.

این مرد به پزشکان گفت که برای انجام عمل از دستکش استفاده نکرده و برای جلوگیری از باز شدن بخیه ها زخم را تمیز نکرده است.

او که نامش توسط بیمارستان فاش نشده است، به پزشکان بخش گوش و حلق و بینی گفت که ایده جراحی بینی اش در یوتیوب به ذهنش رسید و بر اساس آنچه در آن فیلم ها دیده بود، تصمیم گرفت آن را انجام دهد و همه چیز را انجام دهد. مراحل عمل بینی را طبق آنچه در فیلم دیده بود به پیش برد اما در نهایت دچار مشکل شد.

طبق داستان ها و گفته های خود این شخص، او از الکل برای ضدعفونی کردن، از بی حس کننده برای بی حس کردن درد پس از پایان “عمل” و از نخ جاذب و چسب فوق العاده برای بستن زخم استفاده کرده است.

با توجه به وضعیت نامناسب مرد جوان، پس از مراجعه به بیمارستان، بلافاصله تحت مراقبت تیم فک و صورت قرار گرفت تا پس از اقدامات لازم، زخم وی تمیز و باندپیچی شد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.