افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

استقلال باشگاه از این نعمت محروم است.

  • کد خبر : 339768
استقلال باشگاه از این نعمت محروم است.

فصل گذشته هیچ حریفی در ورزشگاه آزادی بیشتر از استقلال امتیاز کسب نکرد. حق میزبانی یکی از مهم ترین شاخص های موفقیت هر تیمی در فصلی است که وقتی می توانید از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران استفاده کنید، این ترس را به حریف القا می کنید که حق گلزنی ندارید. اینجا و شما محکوم […]

فصل گذشته هیچ حریفی در ورزشگاه آزادی بیشتر از استقلال امتیاز کسب نکرد. حق میزبانی یکی از مهم ترین شاخص های موفقیت هر تیمی در فصلی است که وقتی می توانید از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران استفاده کنید، این ترس را به حریف القا می کنید که حق گلزنی ندارید. اینجا و شما محکوم به شکست هستید.

درست مثل استقلال در فصل گذشته با جواد نکونام و استقلال در سه فصل اخیر با فرهاد مجیدی، تیم هایی که در طولانی ترین زمان شکست ناپذیر بودن و گرفتن امتیاز از آنها به خصوص در زمین خود معروف هستند، سخت ترین کار بوده است . برای مخالفان

اما وقتی در این فصل به استقلالی ها گفته شد که در ابتدای فصل حداقل برای چند هفته نمی توانند در تهران و ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند و باید خارج از تهران از حریفان خود میزبانی کنند، گویی آنها باید در تهران و ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند. منجمد شد آب در بدن امیدوار تیمی که سعی در تکرار رکورد شکست دارد. شکست ناپذیری او از بزرگترین امتیاز خود محروم شده است.

استقلال در هفته اول در قزوین میهمان شمس آذر بود که در ثانیه های پایانی به پیروزی شیرینی دست یافت. اما در هفته دوم که میزبان ملاوان بودند، باید در ورزشگاهی که دارای تجهیزات VAR بود، دوباره در قزوین به مصاف حریف خود می رفتند.

هنوز مشخص نیست آبی پوشان پایتخت تا کی باید در ورزشگاه های خارج از تهران و به خصوص قزوین میزبان حریفان خود باشند اما استقلال از این نعمت محروم است.

باشگاه آزاد مطبوعات محمود فخرالحج

منبع: اخبار ورزشی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.