افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

تعداد انبه در بازار میوه/گیلاس 64000 تومان است

  • کد خبر : 33967
تعداد انبه در بازار میوه/گیلاس 64000 تومان است

بازدید از میدان میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد که انبه همچنان گرانتر از سایر میوه های فصل است. البته در مغازه های شهر هم تقریبا همینطور است. اما با این تفاوت که قیمت انبه در سبزی فروشی ها بین 5 تا 15 درصد گرانتر از میادین شهرداری تهران است که قطعاً […]

بازدید از میدان میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد که انبه همچنان گرانتر از سایر میوه های فصل است. البته در مغازه های شهر هم تقریبا همینطور است. اما با این تفاوت که قیمت انبه در سبزی فروشی ها بین 5 تا 15 درصد گرانتر از میادین شهرداری تهران است که قطعاً با منطقه سکونت مردم ارتباط مستقیم دارد.

بعد از انبه، گیلاس گران ترین میوه فصل است. البته قیمت آلبالو قرمز 62 هزار تومان است. گیلاس های روشن و صورتی در بازارها وجود دارد که کیلویی 38 هزار تومان و گیلاس سیاه 57 هزار تومان به فروش می رسد. گیلاس یکی از گران ترین میوه های این بازار است. گیلاس پیوی در این مزارع 42 هزار تومان است.

شاتوت 13000 تومان تا 40000 تومان

توت فرنگی در بازار 53000 تومان و شاه توت 13000 تومان است. مردم می توانند زردآلو را از بازار شهرداری به قیمت 41 هزار تومان خریداری کنند.

در این بازار انگور عسگری 29 هزار تومان به فروش می رسد. انگور دارویی در مزارع 25000 تومان به فروش می رسد. قیمت انگور یاقوتی 31 هزار تومان است.

در میادین لیموی سنگی 20000 تومان می شود. اما هرگز نمی توانید لیمو را با این قیمت در بازار ببینید. در سبزی فروشی های شهر حداقل قیمت این لیمو 38 هزار تومان است.

چند عدد آلو؟

در بین میوه های فصل آلو، قطره طلایی 27 هزار تومان به فروش می رسد. مردم می توانند آلو شابلون را کیلویی ۲۹۵۰۰ تومان بخرند.

خریداران می توانند شلیل و شبرنگ را با قیمت 33 هزار تومان در بازارها خریداری کنند. شهد انجیری نیز در این مزارع 33 هزار تومان است. هلو در این بازار 26 هزار تومان است. البته هلو ریز است، بیشتر میوه های فروشگاه بسیار کوچکتر از میوه های فروشگاه های شهر هستند.

آناناس طلایی

آناناس طلایی در بازار از آن دسته میوه هایی است که قیمت آن در شش ماه اخیر تغییر چندانی نکرده و همیشه گران ترین میوه خارج از فصل بوده است. قیمت آناناس طلایی در حال حاضر 93 هزار تومان است. اما موز در مزارع 44500 تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.