افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

باید به همه کودکان و نوجوانان فرصت یادگیری داده شود.

  • کد خبر : 339615
باید به همه کودکان و نوجوانان فرصت یادگیری داده شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه های جامع در حوزه های مختلف شامل ایجاد فرصت یادگیری برای همه دانش آموزان و تقویت عدالت آموزشی و برنامه های فرهنگی و ورزشی در مدارس، به روز رسانی و نوآوری فرآیندهای آموزشی و آموزشی و ارتقای کیفیت زیرساخت های فیزیکی به ویژه در اقشار محروم است. مناطق تدوین […]

وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه های جامع در حوزه های مختلف شامل ایجاد فرصت یادگیری برای همه دانش آموزان و تقویت عدالت آموزشی و برنامه های فرهنگی و ورزشی در مدارس، به روز رسانی و نوآوری فرآیندهای آموزشی و آموزشی و ارتقای کیفیت زیرساخت های فیزیکی به ویژه در اقشار محروم است. مناطق تدوین و اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی اسمارتک نیوز، علیرضا کاظمی روز شنبه با انتشار ویدئویی گفت: معلمان و مدیران فرهیخته، اولیاء و دانش آموزان عزیز هم اکنون به فضل الهی حکم رئیس جمهور و رای نمایندگان مجلس را دارند. پارلمان اینجانب به عنوان یک معلم افتخار خدمت به نظام آموزشی را بر عهده گرفته ام و آموزش و پرورش کشور و مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را بر عهده گرفته ام، خاضعانه به جامعه بزرگ فرهنگیان کشور اعلام می کنم که این رای اعتماد متعلق به همه است. معلمان و مدیران فرهیخته این سرزمین.

و افزود: خود را عضو کوچکی از خانواده ای سرافراز می دانم. در آغاز راه دشوار اما امیدبخش خدمت و در آستانه یک نقطه عطف دیگر، وظیفه خود می دانم از تمامی مدیران و معلمانی که با عشق، انگیزه و تلاش فراوان، خود را وقف تعلیم و تربیت نسل آینده می کنند تشکر کنم. . و ایجاد دنیایی بهتر برای کودکان و نوجوانان.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین از خانواده هایی که همیشه پشتیبان مدرسه هستند و دانش آموزانی که آینده سازان کشور هستند تشکر می کنم.

کاظمی خاطرنشان کرد: معلمان رسالت خطیری در شکل گیری افراد با ایمان دارند; بر این اساس سعی دارم با شعر (برای ایران، برای مدرسه) زمینه ای برای نقش آفرینی معلمان و مدیران فراهم کنم. علاوه بر این باید از خلاقیت شما در امور آموزشی استفاده کرد.

وی یادآور شد: همچنین به عنوان یک سرباز از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان شاغل و بازنشسته دریغ نمی کنم تا معلمان بدون دغدغه وقف آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید از همکارانتان می خواهم تمام تلاش خود را انجام دهند تا دانش آموزان مدرسه را محیطی با نشاط و بانشاط و خانه دوم خود بدانند و دانش آموزان احساس ارزشمندی کنند. . وابسته به هویت ایرانی اسلامی.

کاظمی خطاب به والدین دانش آموزان گفت: شما به عنوان شرکای راهبردی نقش اساسی در تربیت و تربیت فرزندان دارید. بیایید برای رسیدن به آن اهداف قدم های مثبت برداریم.

وی افزود: دانش آموزان عزیز سرمایه اصلی کشور هستند به همین دلیل نظام آموزشی باید رشد و تعلیم متوازن را هدف قرار دهد و برای شما آینده سازان کشور ارزش قائل شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به شما اطمینان می دهم که به عنوان وزیر آموزش و پرورش حاضرم صدای شما را بشنوم و از طریق تشکل های دانش آموزی و شورای دانش آموزی به نیازها و مطالبات شما توجه کنم و برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را انجام دهم. تا شما فرزندان ایران زمین در تصمیم گیری مدرسه نقش فعال داشته باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.