افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

جشن 10 رویداد فرهنگی با محوریت اربعین در خوزستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 339607
جشن 10 رویداد فرهنگی با محوریت اربعین در خوزستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

مجید منادی در مصاحبه ای برو با خبرنگار بیشتربیان کرد: برنامه های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ایام اربعین با 2 محور خلاقیت و جامعیت برنامه. کوچک و امسال هنرمندان با اشتیاق در تمامی بخش ها شرکت کرده اند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: علاوه بر برنامه هایی […]

مجید منادی در مصاحبه ای برو با خبرنگار بیشتربیان کرد: برنامه های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ایام اربعین با 2 محور خلاقیت و جامعیت برنامه. کوچک و امسال هنرمندان با اشتیاق در تمامی بخش ها شرکت کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: علاوه بر برنامه هایی که در شهرهای مختلف برگزار می شود، در مرزهای شلمچه و چزابا علاوه بر این برنامه های خوبی انجام شده و در حال انجام است.

او گفت که در چزابا رژه فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان با همت این اداره کل برگزار شد، تصریح کرد: همچنین رژه فرهنگی، هنری و رسانه ای در پایانه مرزی شلمچه با کمک سایر دستگاه ها برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به برگزاری بیش از 10 رویداد فرهنگی، هنری و رسانه ای با محوریت اربعین اشاره کرد و گفت: برخی نمایش ها و رویدادهای هنری در منطقه پایانه مرزی و برخی دیگر در محل موکب برگزار می شود. می بینم و برخی دیگر در شهرها بوده اند.

منادی ادامه داد: به عنوان مثال رویداد ملی اشک سرخ برگزار شد که رویدادی با موضوع تئاتر خیابانی، تئاتر کشور و تعزیه است و گروه انتخاب بیش از 16 نمایش را از استان های مختلف انتخاب و اجرا کردند. .

وی گفت: همچنین به همین مناسبت مراسم سرود و سرودهای حسینی و عاشورایی برگزار شد که به موضوع وقایع عاشورایی، آیین ها، سرودها و سرودهای اقوام و شهرهای مختلف پرداخت.

به گزارش منادی رویداد خوشنویسی ناله نی در سرخی هشت شب تعزیه به روایت سرخ بهبهان با محوریت دلنوشته های عاشورایی از دیگر برنامه ها بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: شهرستان های دزفول، شوش و کرخه نیز برنامه هایی را در مرز اجرا کرده اند.

منادی با بیان اینکه رویداد هنرهای تجسمی در کربلا از دیگر برنامه های ایام اربعین الاقصی بود، اظهار داشت: این مراسم با استقبال خوب هنرمندان مواجه شد و هم اکنون در مرز است. چزابا در حال برگزاری است

وی گفت: خبرنگاران اربعین، خبرنگاران اربعین ( اعزام روزانه خبرنگاران و عکاسان به مرز چزاباهشتمین همایش آستان جانان، 10 روز همنشینی با مردم کربلا (در قالب کتابخوانی، قصه گویی و نقاشی ویژه)، توزیع کتاب بین کودکان و زیارت شهدا (توزیع عکس شهدای زیارت به نام شهید). منظور) از دیگر برنامه هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: علاوه بر این چهارمین دوئل رسانه ای اربعین حسینی نیز با موضوع تولیدات رسانه ای و با رویکرد اربعین در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.