افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
12

Amazon CodeCatalyst نقشه هایی را برای توسعه برنامه های مشترک ارائه می دهد

  • کد خبر : 3396
Amazon CodeCatalyst نقشه هایی را برای توسعه برنامه های مشترک ارائه می دهد

آمازون امروز طی یک سخنرانی اصلی در re:Invent 2022 اعلام کرد CodeCatalyst، سرویسی است که برای از بین بردن سختی کار در پایگاه های کد، ابزارها و محیط های مختلف برای ساخت برنامه ها طراحی شده است. ورنر ووگلز، مدیر ارشد فناوری آمازون، روی صحنه گفت، بر اساس مفهوم طرح‌های اولیه، CodeCatalyst – که در […]


آمازون امروز طی یک سخنرانی اصلی در re:Invent 2022 اعلام کرد CodeCatalyst، سرویسی است که برای از بین بردن سختی کار در پایگاه های کد، ابزارها و محیط های مختلف برای ساخت برنامه ها طراحی شده است. ورنر ووگلز، مدیر ارشد فناوری آمازون، روی صحنه گفت، بر اساس مفهوم طرح‌های اولیه، CodeCatalyst – که در حال حاضر در پیش‌نمایش است – یک مکان واحد را برای توسعه‌دهندگان برای ایجاد یک برنامه در خدمات وب آمازون (AWS) فراهم می‌کند.

«CodeCatalyst جابجایی بین شما را بسیار آسان می کند [different app development] محیط‌ها» در حین ایجاد یک برنامه، وگلز گفت. “شما می توانید یک پروژه را با کد و وابستگی پر کنید و می توانید از موارد دلخواه خود استفاده کنید [integrated development environment]”

درست است که با تغییر گسترده به سمت دیجیتال که در طول همه گیری همه گیر شروع شده است، توسعه دهندگان اپلیکیشن ها با افزایش فشار مشتریان برای ساخت سریع تر مواجه هستند. به نظر می رسد ابزارهای نامتجانس و نامرتب در راه هستند. طبق یک 2022 نظر سنجی از بین توسعه دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات توسط Reveal، 36٪ مشکلات مربوط به مدیریت پروژه در محیط کار دیجیتال را یکی از چالش های اصلی خود ذکر کردند.

Amazon CodeCatalyst

اعتبار تصویر: AWS

طرح‌های فوق به توسعه‌دهندگانی که از CodeCatalyst استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد تا داربست پروژه برنامه را علاوه بر منابع مورد نیاز برای پشتیبانی از تحویل و استقرار برنامه راه‌اندازی کنند. ووگلز گفت، محیط‌های توسعه‌دهنده مبتنی بر ابر و بر اساس تقاضای CodeCatalyst و زیرساخت‌های ساخت، هدفشان این است که توسعه‌دهندگان و تیم‌های توسعه‌دهنده را برای مدیریت مسائل، ردیابی تغییرات در تعهدات کد و درخواست‌ها، و خودکار ساختن و انتشار خطوط لوله آسان‌تر کند.

او افزود: “همه چیز در مورد حرکت سریع است تا بتوانید روی ساخت کد تمرکز کنید و زمان زیادی را روی همه مسائل پیرامون آن صرف نکنید.”

همانطور که آمازون در یک وبلاگ در پست، منابعی که یک طرح کد CodeCatalyst برای یک پروژه ایجاد می کند شامل یک مخزن کد منبع با کد نمونه اولیه و پیکربندی سرویس AWS یا یک مخزن Git خارجی است. طرح اولیه می تواند به صورت اختیاری یک ردیاب مشکل (به عنوان مثال Jira) و همچنین ابزارهای یکپارچه دیگر مانند داشبورد را برای نمایش فید فعالیت های پروژه (به عنوان مثال گزارش آزمایش) و جستجوی یکپارچه در بین کاربران، مسائل، کد و سایر منابع پروژه اضافه کند.

آمازون می‌گوید در زمان راه‌اندازی، مشتریان AWS می‌توانند از طرح‌هایی با TypeScript، Python، Java، .NET و JavaScript برای زبان‌ها و چارچوب‌های React، Angular و Vue انتخاب کنند و در آینده موارد بیشتری نیز در راه است. با توجه به خط لوله ساخت و انتشار ایجاد شده توسط CodeCatalyst، آمازون خاطرنشان می کند که آنها قابل تنظیم هستند و می توانند از محاسبات بر اساس تقاضا یا ساخت های از پیش تهیه شده، از جمله انتخاب اندازه ماشین، استفاده کنند، و توسعه دهندگان می توانند ساخت داخلی یا شخص ثالث را ترکیب کنند. اقدامات یا سرویسی مانند GitHub Actions.

Amazon CodeCatalyst

اعتبار تصویر: AWS

وگلز تاکید کرد که منابع پروژه CodeCatalyst و ابزارهای توسعه‌دهنده یکپارچه آن را به گونه‌ای می‌سازد که یک توسعه‌دهنده می‌تواند “deploy” را فشار داده و کد نمونه را اجرا کند. به گفته او، به لطف سیستم دعوت مبتنی بر ایمیل که به توسعه دهندگان اجازه می دهد فقط با یک آدرس ایمیل شروع به کار روی یک پروژه کنند، همکاری با این سرویس نیز به ظاهر ساده تر می شود.

«Amazon CodeCatalyst تمام کارهای سنگین را از بین می برد [of app dev] ووگلز گفت: تمام ابزارهایی را دارد که برای رفتن از ایده به تولید خیلی سریعتر نیاز دارید.

CodeCatalyst از امروز به صورت رایگان در سطح رایگان AWS در دسترس است. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این قیمت ممکن است پس از اتمام سرویس به در دسترس بودن عمومی تغییر کند، وجود ندارد.

Amazon CodeCatalyst نقشه هایی برای توسعه برنامه مشترک توسط Kyle Wiggers ارائه می دهد که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.