افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

221 طرح هفته دولت در ارومیه افتتاح شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 339546
221 طرح هفته دولت در ارومیه افتتاح شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین عماری بعد از ظهر شنبه در نشست خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۲۱۷ پروژه و ساخت ۴ پروژه در این شهرستان، افزود: پروژه های عمرانی شهرستان شامل ۱۸۲ پروژه در حال افتتاح با اعتباری بالغ بر 1000 پروژه است. 13.270 میلیارد ریال و پروژه های عمرانی شامل 3 پروژه با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین عماری بعد از ظهر شنبه در نشست خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۲۱۷ پروژه و ساخت ۴ پروژه در این شهرستان، افزود: پروژه های عمرانی شهرستان شامل ۱۸۲ پروژه در حال افتتاح با اعتباری بالغ بر 1000 پروژه است. 13.270 میلیارد ریال و پروژه های عمرانی شامل 3 پروژه با اعتبار 6.046 میلیارد ریال.

ادامه: از نمایه تپه ها پروژه های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان می تواند پروژه آبرسانی به شهر ارومیه با اعتبار 722 میلیارد ریال از محل شرکت آب منطقه ای و پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان ارومیه با هزینه ای بالغ بر 730 میلیارد باشد. . ریال توسط شرکت گاز استان و احداث سالن ورزشی در شهرک یک بالون با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و طرح های اجرایی طرح دهیاری ها در روستاهای شهرستان ارومیه با هزینه ای بالغ بر 74 میلیارد ریال به ازای هر قسمت از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی. ، خاطرنشان کرد.

عماری افزود: پروژه های عمرانی کلنگ زنی احداث خط 400 کیلوولت توسط شرکت توزیع برق منطقه ای استان با وام 5.8 میلیارد ریالی و همچنین پروژه های احداث انبار غذا و دارو و احداث خانه بهداشت در قرت تپه ارومیه با اعتباری بالغ بر 246 میلیارد ریال برای دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

فرماندار گفت: پروژه های اقتصادی شهرستان شامل 35 پروژه اقتصادی قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 797 میلیون ریال و طرح های عمرانی این منطقه شامل پروژه ای با اعتبار 5 میلیارد ریال است که در مجموع برای آن اشتغال مستقیم ایجاد می شود. 689 نفر

عماری ادامه داد: از شاخص تپه ها پروژه های اقتصادی قابل افتتاح در شهرستان شامل تولید کنسانتره میوه تازه، پوره میوه و سبزی، رب گوجه فرنگی با اعتبار 4 میلیارد ریال و پروژه کشتارگاه مرغ با اعتبار 2 میلیارد ریال و پروژه لایه. شرکت تولیدی کشش می توان به پلی اتیلن با هزینه اعتباری 574 میلیارد ریال اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.