افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

دیدار فرمانده ارتش با وزیر ورزش

  • کد خبر : 339492
دیدار فرمانده ارتش با وزیر ورزش

به گزارش گروه وکالت خبرگزاری تسنیمفرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح معاون هماهنگ کننده ارتش، فرماندهان هوانیروز با احمد دنیامالی وزیر جدید ورزش و جوانان دیدار و برای وی در مسئولیت و پیشرفت جدید آرزوی […]

به گزارش گروه وکالت خبرگزاری تسنیمفرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح معاون هماهنگ کننده ارتش، فرماندهان هوانیروز با احمد دنیامالی وزیر جدید ورزش و جوانان دیدار و برای وی در مسئولیت و پیشرفت جدید آرزوی موفقیت کرد. دو حوزه ورزش و جوانان اعلام کرد: استفاده از توانایی ها. ارتش و وزارت ورزش و جوانان در چارچوب همکاری های دوجانبه ما را به اهداف کلان سازمانی و ملی نزدیک می کند.
امیر سرلشکر موسوی در خصوص اهمیت راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان یکی از وزارتخانه های مهم کشور است که ارتباط مستقیم با جوانان و خانواده ها دارد و در این حوزه ها فعالیت می کند. به صورت تخصصی
فرمانده کل ارتش با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از نیروهای ارتش با همکاری این وزارتخانه افزود: همه ساله نیروهای ارزشمند و قابل توجهی وارد ارتش می شوند. بدون شک وزارت ورزش و جوانان برای توسعه و استفاده از توانمندی های این نیروی انسانی جوان طرح ها و برنامه های زیادی خواهد داشت که با تعاملات دوجانبه می توان آن را در ارتش اجرا کرد.
وی با اشاره به برگزاری منظم مسابقات ورزشی در ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون مسابقات ورزشی منظم و مستمری را برگزار می کند که می تواند در برنامه های وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گیرد. . سنجش و ارزیابی صحیح این برنامه ها و رویدادها به ما این امکان را می دهد که ببینیم در راستای اهداف کلان سازمانی و ملی در حوزه ورزش و جوانان تا چه اندازه در حال پیشرفت هستیم.
امیر سرلشکر موسوی همچنین با اشاره به ضرورت همکاری های دوجانبه ارتش و وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ورزش همواره یکی از برنامه های اساسی و الزامی ارتش بوده و این سازمان امکانات و زیرساخت های مهمی در این زمینه دارد.
احمد دنیامالی در این دیدار با تشکر از حضور شورای استانداران ارتش، فرماندهان قوا و معاونان آجا در این وزارتخانه با اشاره به انسجام و چارچوب تعریف شده در ارتش، اظهار داشت: ارتش ، با نیروی کار جوان، با انگیزه و متخصص از قابلیت های زیادی برخوردار است.
وی بیان کرد: تعامل با ارتش چه در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی و چه در حوزه جوانان یک فرصت ارزشمند است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین می توانیم در موضوعات مهارت آموزی و تربیت نیروی انسانی جوان، درمان آسیب ها و معضلات اجتماعی با این سازمان همکاری چشمگیری داشته باشیم.
در این دیدار امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، فرمانده کل ارتش حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، فرمانده معظم کل قوا محمد محمودی فرمانده نیروی هوایی ارتش جانشین رئیس کل ارتش، فرمانده معظم کل قوا، علیرضا شیخ، معاون آموزشی و آموزشی ارتش، سردار سرتیپ حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و حجت الاسلام سعید نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغاتی رئیس جمهور. همچنین رهبری (مدظله العالی) و ایجاد فدراسیون المپیک ورزش های نظامی (شمشیربازی، اسب سواری، شنا، تیراندازی و دو و میدانی) و حداکثر بهره وری از امکانات ورزشی حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.