افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

چراغ سبز سرمربی لخپوزنان به انتقال قلی زاده به پرسپولیس و مخالفان این باشگاه – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 339488
چراغ سبز سرمربی لخپوزنان به انتقال قلی زاده به پرسپولیس و مخالفان این باشگاه – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال لخ پوزنان دانمارک در لهستان برای جدایی این ستاره از تیم ملی ایران برای پیوستن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد. پس از جدایی مهدی ترابی، باشگاه پرسپولیس در چند نوبت اقدام به جذب جانشین وی کرد اما هر بار به دلایل مختلف جذب بازیکن مورد نظر رد شد. یکی از این […]

سرمربی تیم فوتبال لخ پوزنان دانمارک در لهستان برای جدایی این ستاره از تیم ملی ایران برای پیوستن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

پس از جدایی مهدی ترابی، باشگاه پرسپولیس در چند نوبت اقدام به جذب جانشین وی کرد اما هر بار به دلایل مختلف جذب بازیکن مورد نظر رد شد.

یکی از این بازیکنان علی قلی زاده ستاره تیم ملی ایران و باشگاه لخ پوزنان لهستان است که به دلیل مشمول خدمت سربازی، انتقال او رد شد. این در شرایطی است که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای از پایان خدمت سربازی برخی بازیکنان ملی پوش از جمله قلی زاده خبر داد.

با این خبر باشگاه پرسپولیس بار دیگر مذاکرات برای جذب قلی زاده را آغاز کرد. پس از تلاش سرخ ها برای جذب قلی زاده، این بازیکن برای کسب رضایت نامه با مدیران باشگاه لخ پوزنان جلسه ای برگزار کرد که در نهایت با جدایی این بازیکن مخالفت کرد.

باشگاه لخپوزنان به قلی زاده اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه جانشین او را جذب نکند، اجازه جدایی او را نمی دهند، به همین دلیل باشگاه لهستان مبلغ عجیبی را برای صدور رضایت نامه قلی زاده اعلام کرد که باعث انصراف او شد.

در عین حال نایلز فردریکسن، سرمربی لخ پوزنان نیز به قلی زاده اعلام کرده است که اگر بخواهد برود مشکلی ندارد و قلی زاده نمی تواند در تمرینات شرکت کند. با این تفاصیل باید منتظر ماند و دید سرنوشت قلی زاده چه می شود و آیا این بازیکن به جمع قرمزها می پیوندد یا خیر!

لخ پوزنان با جدایی قلی زاده مخالفت کرده است اما پرسپولیس همچنان تاکید دارد که شاید بتواند موانع این انتقال را برطرف کند. البته قلی زاده هم در تلاش است راه های جدیدی برای جدایی و رفتن به پرسپولیس پیدا کند.

قلی زاده مدت هاست که از لخپوزنان پولی دریافت نکرده و گفته می شود چند صد هزار دلار از حقوق خود را بدهکار است. به همین دلیل به باشگاه اعلام کرده و درخواست دریافت مطالبات آنها را کرده است. قلی زاده در صورت عدم پرداخت مطالبات او در مدت زمان کوتاهی می تواند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده و راهی پرسپولیس شود.

اینها اخبار و شایعاتی است که درباره تاریخچه قلی زاده و پرسپولیس شنیده می شود. باید دید پرسپولیس تا آخرین روز نقل و انتقالات پای قلی زاده می نشیند و سراغ بازیکن دیگری نمی رود یا ستاره تیم ملی زود قرمزپوش می شود و راهکارهای جدیدی را به کار می گیرد. طرفین برای شروع همکاری به توافق رسیده اند و تنها یک مانع بزرگ به نام رضایت باقی مانده است که به نظر می رسد حل آن زمان زیادی را ببرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)