افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

پلی برای یک میلیارد کاربر در دنیای وب 3

  • کد خبر : 339406
پلی برای یک میلیارد کاربر در دنیای وب 3

وب 3 به طرز چشمگیری نحوه کار اینترنت را تغییر داده است و آن را بیشتر کاربر محور و غیرمتمرکز کرده است. با این حال، جذب کاربران واقعی و فعال همیشه یک چالش بزرگ برای توسعه دهندگان بوده است. شبکه تن (TON) در این زمینه نسبت به رقبای خود برتری مشخصی دارد. به گزارش اسمارتک […]

وب 3 به طرز چشمگیری نحوه کار اینترنت را تغییر داده است و آن را بیشتر کاربر محور و غیرمتمرکز کرده است. با این حال، جذب کاربران واقعی و فعال همیشه یک چالش بزرگ برای توسعه دهندگان بوده است. شبکه تن (TON) در این زمینه نسبت به رقبای خود برتری مشخصی دارد.

به گزارش اسمارتک نیوز، شبکه TON به لطف ادغام با پلتفرم تلگرام توانسته است با ارائه محیطی ساده و آسان، وب 3 را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اگر حتی درصد کمی از کاربران تلگرام شروع به تعامل با اپلیکیشن های وب 3 کنند، این امر می تواند کمک زیادی به افزایش پذیرش و تعداد کاربران فعال نسل سوم اینترنت کند.

ادغام شبکه TON و پلتفرم تلگرام؛ برای گسترش وب 3

شبکه بلاک چین TON (TON) به لطف ادغام آن با پلتفرم تلگرام به سرعت در حال رشد و گسترش است. صرافی ByBit، در 22 آگوست (1 شهریور)، گزارشی را منتشر کرد که در آن وضعیت فعلی بلاک چین شما را بررسی می‌کرد. در این گزارش توضیح داده شده است که چگونه ادغام شبکه تون و پلتفرم تلگرام می تواند منجر به پذیرش بیشتر وب 3 شود.

شبکه تون که در اصل توسط شبکه تلگرام توسعه داده شد، یک بلاک چین لایه 1 است که به لطف قوانین تنظیم شده خود، بسیار جامعه محور است. برخلاف اعلام رسمی استقلال این شبکه از پلتفرم تلگرام، شبکه تون همچنان یکپارچگی خود را با تلگرام حفظ کرده است. از آنجایی که تلگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد، این ادغام می تواند به افزایش کاربران وب 3 و شبکه شما کمک زیادی کند.

تأثیر این موضوع به لطف وجود مینی برنامه های تلگرام و برنامه های شخص ثالث افزایش می یابد. این برنامه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند بدون استفاده از کیف پول‌های رمزنگاری یا حتی خروج از پلتفرم تلگرام، مستقیماً با فضای وب 3 تعامل داشته باشند.

موثرترین برنامه هایی که کاربران را به تعامل با وب 3 سوق داده است، بازی های کلیکی بوده اند که به ازای هر کلیک، مقدار کمی ارز دیجیتال به کاربران پاداش می دهند. این برنامه ها نمونه بارز ساده ترین راه ها برای تعامل کاربران با وب 3 هستند.

رشد توکن TON؛ با تشکر از ادغام با تلگرام

توکن بومی TON در سال گذشته بیش از 370 درصد رشد کرده است که در مقایسه با توکن های بزرگ موجود در بازار مانند بیت کوین و اتریوم عملکرد بسیار خوبی است. این رشد همچنین به افزایش کل ارزش قفل شده (TVL) اکوسیستم شما کمک کرده است.

مجموع ارزش قفل شده تون در ماه جولای به اوج خود با 770 میلیون دلار رسید و در حال حاضر به 500 میلیون دلار رسیده است. اگر در ژانویه 2023 (بهمن 1401)، TVL شما فقط حدود 600000 دلار بود، این رشد حدود 100 برابر است.

کل ارزش کل قفل شده (TVL) روند صعودی – منبع: DefiLlama

علاوه بر این تعداد کاربران فعال شبکه تون نیز با رشد فوق العاده از سطح 8000 کاربر به بیش از 505000 کاربر فعال رسیده است. در مقایسه با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در تلگرام، می توانید پتانسیل رشد فوق العاده ای را برای اکوسیستم خود تصور کنید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-24 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.