افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

اصلانیان: پرسپولیس نباید به بازیکنان بزرگتر وابسته باشد/ پرسپولیس هنوز تیم کامل ندارد، به مهاجم جوان نیاز داریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 339248
اصلانیان: پرسپولیس نباید به بازیکنان بزرگتر وابسته باشد/ پرسپولیس هنوز تیم کامل ندارد، به مهاجم جوان نیاز داریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در این دو هفته از لیگ برتر نتوانسته موقعیت خوبی در دروازه حریف ایجاد کند و برای این کار به یک مهاجم جوان و کارکشته نیاز دارد. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. […]

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در این دو هفته از لیگ برتر نتوانسته موقعیت خوبی در دروازه حریف ایجاد کند و برای این کار به یک مهاجم جوان و کارکشته نیاز دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس در این دیدار از دقیقه 76 با اخراج سروش رفیعی 10 نفره به میدان رفت اما در دقیقه 89 “ایوب المود” بازی را به تساوی کشاند تا سرخپوشان تهرانی با حداقل امتیاز زمین را ترک کنند.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این بازی اظهار داشت: با احتساب هزینه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات و حضور حدود 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه، این دیدار سنگین ترین بازی پرسپولیس در نیم فصل به حساب می آمد. . و همه فکر می کردند پرسپولیس نمی تواند در این بازی امتیاز بگیرد.

پرسپولیس هنوز تیم کاملی ندارد

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم کاملی ندارد و به تدریج بازیکنان جدید وارد خطوطی می شوند که تیم به بازیکن نیاز دارد. پرسپولیس در خط حمله به یک مهاجم قوی و جوان نیاز دارد و تعداد شوت ها در چارچوب پرسپولیس بیشتر می شود. پرسپولیس مقابل تراکتور برعکس بازی کرد و بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت های خوبی مقابل دروازه بیرانوند ایجاد کنند. سرعت انتقال توپ از خط میانی به خط حمله بسیار ضعیف است.

اصلانیان با انتقاد از سروش رفیعی افزود: این بازیکن مقابل تراکتور کیفیت خوبی نداشت و سنش بالاست و پرسپولیس به یک بازیکن جوان در پست خود نیاز دارد. مهاجمان پرسپولیس برای گرفتن توپ مجبور شدند به کنار زمین حرکت کنند که باعث دور شدن آنها از دروازه شد. نکته جالب این دیدار تنها کرنر پرسپولیس بود که همان توپ آن را تبدیل به گل کرد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: گل پرسپولیس نشان داد تراکتورسازی ها تجربه لازم و کافی را ندارند و با وجود موقعیت های زیادی که داشتند نتوانستند از آن استفاده کنند. پرسپولیس در آن موقعیت توانست یک امتیاز بگیرد و تراکتور در این بازی ضرر زیادی کرد.

گندوز دروازه بان بسیار خوبی است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: “الکسیس گنجوز” عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست 4 توقف عالی انجام دهد. با شرایطی که در بازی با تراکتور دیدیم شرایط برای پرسپولیس در بازی های آینده سخت می شود و امیدوارم برای خط حمله چاره ای اندیشیده شود. حضور میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی به فاز هجومی پرسپولیس کمک می کند و در صورت جذب علی قلی زاده این بازیکن می تواند به خط حمله کمک کند. اگر شرایط برای حضور قلی زاده فراهم نشود، امیدوارم بازیکن دیگری در سطح او به پرسپولیس بیاید تا بتوانیم 3 امتیاز لازم را اضافه کنیم.

اصلانیان تصریح کرد: یکی از دلایلی که تراکتور نتوانست در این بازی پرسپولیس را شکست دهد، دست کم گرفتن بازیکنان این تیم بود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که بازیکنان این تیم در پاس دادن به یکدیگر خودخواه به نظر می رسیدند. یک امتیاز در این دیدار قطعا در ادامه فصل به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

علیپور قدیمی است و مانند گذشته کارآمد نیست

وی در خصوص حضور علی علیپور در پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن دیگر آقای گل سابق نیست و با توجه به سن و سالش تاثیرگذاری قبلی را ندارد. در این دو بازی او را در شرایط خوبی ندیدم و فریم ساز نیست. پرسپولیسی ها نباید از بازیکنان باسابقه دلسرد شوند زیرا قطعا در ادامه فصل دچار مشکل خواهند شد. پرسپولیس اگر می خواهد با تیم های دیگر رقابت کند باید به فکر جذب مهاجمان جوان باشد. این تیم باید به تدریج در هر مسابقه 3-4 موقعیت گلزنی 100 درصد ایجاد کند، اما در این دو دیدار چیزی از پرسپولیس ندیده ایم و امیدوارم کادرفنی پرسپولیس روی نقاط ضعف این تیم کار کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)