افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

اعلام محدودیت ترافیکی برای بازماندگان اربعین در غرب پایتخت.

  • کد خبر : 338901
اعلام محدودیت ترافیکی برای بازماندگان اربعین در غرب پایتخت.

آفتاب نیوز: سرهنگ ایوب زرگران با تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) با توجه به تمهیدات ترافیکی روز اربعین اظهار داشت: با توجه به تجمع و پیاده روی شهروندان به نمایندگی از متولیان محترم هیئت های عزاداری، عزیزان پخش نذورات در جاده های شهری و روستایی شهرستان های غرب استان تهران در برنامه کاری […]

آفتاب نیوز:

سرهنگ ایوب زرگران با تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) با توجه به تمهیدات ترافیکی روز اربعین اظهار داشت: با توجه به تجمع و پیاده روی شهروندان به نمایندگی از متولیان محترم هیئت های عزاداری، عزیزان پخش نذورات در جاده های شهری و روستایی شهرستان های غرب استان تهران در برنامه کاری آنها قرار دارد، تقاضا داریم با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند و از اجرای این موکب ها در محورهای اصلی شهرها خودداری کنند.

وی در خصوص پیاده روی شهروندان خروجی از اربعین حسینی تاکید کرد: این اهمیت باید در طرح ها پیش بینی شود و هماهنگی های لازم با خادمان این عزیزان در پلیس راهنمایی و رانندگی برای اعمال محدودیت های ترافیکی، اطلاع رسانی به موقع به شهروندان، انجام شود. استفاده از ترافیک تجهیزات و علائم برای اطمینان از حرکت ایمن شهروندان مورد نیاز است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر و تمهیدات ویژه ای را برای تردد شهروندان در آن روز با همکاری سایر دستگاه های مسئول در نظر گرفته است. آماده سازی و تجهیزات کامل برای تردد عزاداران در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ زرگران همچنین با اشاره به ممنوعیت های روز اربعین حسینی در شهرهای غرب استان تهران گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در شهرهای غرب استان تهران، گفت: محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین از ساعت 24 اعمال می شود. در چهارم شهریور ماه 1403 از مسیر چهاردانگه اسلامشهر به سمت شهرری.

وی افزود: در شهریار محدودیت شروع مراسم از ساعت 8 صبح از پل قائم تا میدان عتقلاب شهریار تا امامزاده اسماعیل و مسیرهای فرعی خواهیم داشت.

سرهنگ زرگران تصریح کرد: در اسلامشهر، خیابان امام خمینی، کاشانی و مطهری به سمت امامزاده اسماعیل، از قیمه گلزار شهدای گمنام تا خیابان خلیج فارس، امامزاده عقیل به صورت مقطعی و همچنین شهرک امام حسن، خیابان شامی، گلزار ناشناس اسکان شهدا، مهر و امام خمینی(ره) موقتا محدود می شود.

وی ادامه داد: در رباط کریم از روبروی پارک معلم تا امامزاده عمادالدین محدودیت عرضی و در نصیر شهر از ابتدای خیابان امام خمینی (ره) تا انتهای خیابان مصلی و همچنین در پرند از روبرو. مسجد جامع پرند به همراه معبر و امتداد به سمت گلزار شهدای فاز پنج محدودیت دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران درباره محدودیت های ترافیکی در قدس و ملارد نیز گفت: در شهرستان قدس از ساعت 9 به سمت بلوار امامزاده حرکت کنید، از گلبرک به سمت امامزاده حضرت (ع) عبور کنید. و در ملارد بلوار رسول اکرم به سمت امامزاده ابراهیم متناوب و همراه با ترافیک خواهد بود.

سرهنگ زرگران در پایان خاطرنشان کرد: لذا از رانندگان تقاضا داریم در این روز تا پایان مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.