افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

استقلال از شکست؛ استقلال 2 ملوان 2

  • کد خبر : 338604
استقلال از شکست؛ استقلال 2 ملوان 2

آفتاب نیوز: دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم استقلال و ملوان فشار بیشتری روی دروازه وارد کردند. رامین رضاییان در دقایق 32 و 83 (هر […]

آفتاب نیوز:

دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم استقلال و ملوان فشار بیشتری روی دروازه وارد کردند.

رامین رضاییان در دقایق 32 و 83 (هر دو پنالتی) برای استقلال و رضا قندی پور در دقیقه 8 و رضا جعفری در دقیقه 62 برای ملوان گلزنان این دیدار بودند.

شاگردان جواد نکونام و مازیار زارع با این تساوی 4 امتیازی شدند و فرصت صدرنشینی را از دست دادند.

لحظه به لحظه با استقلال و ملوان بندرانزلی
ساعت 21:34 سوت کوپال ناظمی پایان مسابقه را اعلام کرد.

دقیقه 97: کارت زرد دوم به دزاده و اخراج بازیکن ملوان.

دقیقه 89: آرمان رمضانی با ضربه سر دروازه ملوان را تهدید کرد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

گل دوم استقلال / دقیقه 83: رامین رضاییان بار دیگر از روی پنالتی دروازه ملوان را باز کرد.

دقیقه 82: سرانجام کرنرهای متوالی استقلال پاسخ داده شد و کوپال نظامی پس از برخورد آرمین سهرابیان و نیما اعتزیری صاحب یک پنالتی شد. باز هم بررسی صحنه به اتاق کمک داور ویدیویی محول شد که مود فنادی فر و محمدحسین زاهدی فر پنالتی را تایید کردند.

دقیقه 79: کرنر دیگر استقلال این بار مشاریپوف آن را ارسال کرد و آرمین سهرابیان بدون مزاحمت وارد دروازه شد اما توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 76: حملات استقلال ادامه دارد و این بار ضربه آرش رضاوند به پای مدافع ملوان برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 75: کرنر رامین رضاییان، این بار آرمین سهرابیان با ضربه سر و توپ از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 73: روی کرنر رامین رضاییان، توپ به پشت مدافع ملوان برخورد کرد و در نهایت در دستان فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه 72: اتاق VR روی کرنر رامین رضاییان فعال شد اما پنالتی دوم توسط استقلالی ها گرفته نشد.

دقیقه 67: آرش رضاوند با ضربه ای آرام یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

گل دوم ملوان / دقیقه 62: پس از فرار عالی محمد عمری و پاس دیدنی او بین مدافعان استقلال، کاپیتان حسینی ضربه او را برگشت داد اما جعفری تازه وارد به راحتی در ریباند دروازه استقلال را باز کرد تا تلاش حسینی بی نتیجه و گل دوم ملوان شود. هدر رفت ثبت نام در قزوین

دقیقه 55: کوپال ناظمی کارت زرد دوم را به افساده نشان داد. این مدافع جدید ملوان روی اسلامی اشتباه کرده بود.

دقیقه 51: تاخیر بیش از حد محمد عمری و قندی پور اولین پاس توپ و نفر دوم تصمیم گیری باعث شد تا ناوبر یک فرصت ایده آل برای گلزنی را از دست بدهد.

دقیقه 49: میلاد زکی پور پس از همکاری با کوشکی قصد داشت با یک پاس سریع توپ را در اختیار مهاجمان استقلال قرار دهد که مدافعان ملوان به سرعت توپ را برگرداندند و علاوه بر آن استقلالی ها دوباره در محوطه از ملوان توپ را دریافت کردند. زمان با شوت آرمان رمضانی. حبیب فرعباسی او را گرفت و روی زمین گذاشت.

دقیقه 47: استقلال نیمه دوم را با حمله گروهی صاحب کرنر اول شد. زکی پور کرنر را به دست رامی نترضایان داد و رامین با یک رفت و برگشت توپ را به سرعت و با دقت وارد دروازه ملوان کرد. آرمان رمضانی با ضربه سر توپ را روی دروازه حبیب فرعباسی ارسال کرد.

ساعت 20:42 شروع نیمه دوم بازی.

در ساعت 20:24 نیمه اول این دیدار با تساوی 1-1 به پایان می رسد.

دقیقه 45: شوت محکم امید نورافکن از میانه زمین با واکنش دو مرحله ای کاپیتان حسینی مهار شد.

دقیقه 41: جلال الدین مشاریپوف پس از پاس برگشتی میلاد زکی پور با شوت راه دور دروازه حبیب فرعباسی را تهدید کرد اما دروازه بان ملوان روی یک پرش توپ را گرفت.

دقیقه 38: کرلینگ کاپیتان امید نورافکن تقریبا مستقیما دروازه استقلال را باز کرد اما کاپیتان حسینی از موقعیتی استفاده نکرد و توپ را با مشت به داخل زمین فرستاد.

دقیقه 36: داور به دی سیلوا، مدافع خارجی استقلال کارت زرد نشان داد.

گل تساوی استقلال / دقیقه 31: با چک کردن مودنی فر و محمدحسین زاهدی فر در VAR Conx، پنالتی کوپال ناظیمی قطعی شد تا رامین رضاییان پشت توپ قرار بگیرد و کار را به تساوی بکشاند. حبیب فرعباسی مسیر توپ را تشخیص داد اما نتوانست پنالتی را مهار کند.

دقیقه 28: سعید کریمی با نفوذ مهاجم استقلال روی آرمان رمضانی خطا کرد و کوپال نظمی برای استقلالی ها پنالتی گرفت.

دقیقه 26: باز هم رامین رضاییان از جناح راست پیش رفت و ابتدا توپ را با فاصله زیاد و زمینی به سمت دروازه ملوان فرستاد، اما مدافعان توپ را مهار کردند و برای بار دوم آن را برداشتند و این بار برای مشاریپوف فرستادند. مدافع هم بود. ملوان توپ را دفع کرد.

دقیقه 20: رامین رضاییان از جناح راست توپ خوبی را روانه دروازه ملوان کرد که آرمان رمضانی با ضربه سر ناکام ماند و توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه حبیب فرعباسی عبور کرد.

دقیقه 11: شوت دیدنی رامین رضاییان را حبیب فرعباسی مهار کرد. فرعباسی شانس آورد، رامین به جایی که ایستاده بود شلیک کرد.

گل اول ملوان / دقیقه 7: رضا قندی پور مهاجم جوان 19 ساله ملوان پس از دریافت توپ در جناح راست با حرکتی بدن آرمین سهرابیان را حذف کرد و دروازه سید حسین را باز کرد. حسینی. رافائل دی سیلوا نیز در این گل با لو دادن توپ به کنار زمین مقصر بود.

19:33/ بازی با سه دقیقه تاخیر آغاز شد.

تخته بازی
استقلال 2 – ملوان 2

گل: رضا قندی پور (دقیقه 7) و رضا جعفری (61) برای ملوان و رامین رضاییان (32 و 82 هر دو از ضربات پنالتی) برای استقلال.

هشدار: دسیلوا (استقلال) افسرده (ملوان)

داور: کوپال ناظمی، خمکه ها؛ علی اکبر نوری و وحید سیفی / داور چهارم : سواد وفیشه / داور وی آر : مود فنادی ص کمک : محمد حسین زاهدی فر

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین هفته دوم لیگ برتر جمعه دوم شهریور زمان شروع؛ 19:45

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل دی سیلوا (67 کاکوتا)، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، رزبه چشمی، آرش رضاوند (88 زبیر نیک نفس)، علیرضا کوشکی (67 آندونگ)، جلال الدین ماشاریپوف، محمد و حوضی‌اف. آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام (در لیست نیست)

ترکیب ملوانان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور (46 علیرضا افسرده)، امید نورافکن، نیما عذیری، رضا میرزایی (46 سجاد بازگیر)، ماهان صادقی (61 غزلی پورزا)، ماهان صادقی (61) رضا افسرده 61) سهیل) فداکار و محمد عمری (80 میلاد باقری)

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.