افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

می دانستیم که استقلال جاه می خواهد/من می خواهم آرام باشم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 338524
می دانستیم که استقلال جاه می خواهد/من می خواهم آرام باشم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، مازیار زارع پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال با پاس ها و ضربات ایستگاهی در دروازه ما موقعیت ایجاد می کرد، فکر می کنم اگر سه قسمت دیگر را بازی می کردیم، نمی شد. اشاره کرده اند. شاید روزش […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مازیار زارع پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال با پاس ها و ضربات ایستگاهی در دروازه ما موقعیت ایجاد می کرد، فکر می کنم اگر سه قسمت دیگر را بازی می کردیم، نمی شد. اشاره کرده اند. شاید روزش تمام نشده بود.

مربی ملوان بندرانزلی افزود: از ابتدا می دانستیم به دنبال چه هستیم. می خواستیم توپ را به استقلال بدهیم و فضاهای این تیم را کم کنیم و روی ضدحملات گلزنی کنیم. ما این کار را خیلی خوب انجام دادیم. دو سه موقعیت دیگر هم داشتیم که می توانستیم گل بزنیم.

زارع اعتراض استقلالی ها مانند رامین رضاییان به سقوط بازیکنان ملوان را متذکر شد: از این به بعد می گوییم زیاد مصدوم نشوند چون چاره دیگری نداریم. هفته گذشته گفتم تیم ما از نظر بدنی هنوز آماده نیست. تلاش می کنیم خود را برای تعطیلات سه هفته ای لیگ آماده کنیم. به هر حال واقعاً در بازی احساس کردید که داریم وقت تلف می کنیم یا می توانستیم گل های بیشتری بزنیم؟ آیا بازی نکات منفی دیگری هم داشت؟

وی در نشست خبری در خصوص ادامه این موضوع گفت: به هر حال شما هوادار استقلال هستید. می توانید نکات مثبت و منفی استقلال را ببینید. من هم می توانم زیاد حرف بزنم اما به خودم قول دادم ساکت باشم.

درباره مصدومیت دروازه بان ملوان خاطرنشان کرد: باید بگویم فر عباسی به زور داخل در ایستاد. نیازی به توضیح زیاد ندارم وقتی مصدوم می شود بارها توپ روی پایش افتاده است، باید از خدا بخواهیم آسیبی به او نرسد تا به تیم حریف ضربه نزند! مطمئن باشید روزی که بازیکنم روی زمین بیفتد و وقت تلف کند، یک لحظه هم در فوتبال نیستم. این در ذهن من نیست. به هر حال اتفاقات مهم دیگری هم بوده که نمی دانم چرا به آنها نمی پردازید. زمان را از دست ندهید؛ چرا نمی گویید که تیم من در 90 دقیقه بازی گلی نزده و در جریان بازی گلی زده است؟

زارع در پاسخ به اینکه آیا موفقیت فنی ملوان به خاطر تمرینات پیش فصل با سعید زهیقی است، گفت: همه این موفقیت ها برای سعید زهیقی است و من کاری نکردم. او مطمئناً برای تیم سخت کار کرده است و ما آمده ایم و این روند را ادامه می دهیم.

وی درباره استفاده از VAR در این بازی خاطرنشان کرد: امیدوارم در همه بازی ها از VAR استفاده شود. با این حال، من در مورد پنالتی دوم بحث های زیادی دارم. با تمام احترامی که برای تصمیم داور و این سیستم قائل هستم، معتقدم تقصیر بازیکن حریف بود چون بازیکن ما را با دست مخالفش کشید. من در رابطه با سواد خودم به عنوان قاضی صحبت می کنم و قضات باید بهتر بدانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.