افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

کرمانی مقدم: وقتی بازی مساوی شد خدا ما را دوست داشت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 338157
کرمانی مقدم: وقتی بازی مساوی شد خدا ما را دوست داشت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: اگر دروازه بان پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی به دروازه این تیم نمی رسید به جای تساوی شکست می خورد. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، هنگام ارزیابی عملکرد پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در این […]

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: اگر دروازه بان پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی به دروازه این تیم نمی رسید به جای تساوی شکست می خورد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، هنگام ارزیابی عملکرد پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در این دیدار شاهد بازی خوبی از سوی پرسپولیس نبودیم و از در ابتدای بازی به شکلی ضعیف و ترسو سازماندهی شد. در واقع پرسپولیس حتی بازی با تراکتور را به تساوی کشاند.

وی گفت: پرسپولیس در هر دو نیمه آنقدر بد و ناجوانمردانه بازی کرد که اگر گندموز موفق نمی شد بدون شک بازی را می باخت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این دو بازی عملکرد خوبی از پرسپولیس ندیدیم و این پرسپولیسی نیست که سال گذشته برای قهرمانی می جنگید. خیلی ها معتقدند باید چند هفته به لیگ بگذرد تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از وضعیت تیم پرسپولیس داشته باشیم، اما فکر می کنم با وجود اینکه پرسپولیس خیلی از بازیکنانش را حفظ کرده، طراوت و جسارت را ندارد. سال قبل

بازیکن سابق تیم پرسپولیس هنگام ارزیابی عملکرد تیم تراکتورسازی نیز گفت: تراکتورسازی امسال با سال قبل متفاوت است. این تیم با شجاعت و تهاجمی بیشتر بازی می کند. پرسپولیس در این بازی فقط برای تساوی آمد نه برای کسب 3 امتیاز بازی.

کرمانی مقدم با بیان اینکه پرسپولیس با این روند بازی در لیگ مشکل خواهد داشت، تصریح کرد: اگر پرسپولیس با این سیستم پیش برود در بازی های لیگ دچار مشکل می شود. این تیم در همه پست ها نقاط ضعفی دارد و باید در درجه اول به فکر لیگ باشد تا امتیاز از دست ندهد.

وی در پایان افزود: خدا پرسپولیس را دوست داشت که بازی را با تساوی به پایان رساند وگرنه باید با تراکتور حداکثر 2 یا 3 گل می زد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)