افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

تمدید 24 ساعته مجوز بیش از 158 قایق صیادی در بندرلنگ – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 338036
تمدید 24 ساعته مجوز بیش از 158 قایق صیادی در بندرلنگ – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سالاری در این خصوص اظهار داشت: با تقویت سامانه ها و زیرسیستم های لازم بیش از 70 گواهی ثبت قایق صیادی و بیش از 158 گواهی تمدید قایق صیادی در کمتر از 24 ساعت به صورت آنی برای صاحبان قایق های صیادی صادر شد. . تحویل داده شده است. وی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سالاری در این خصوص اظهار داشت: با تقویت سامانه ها و زیرسیستم های لازم بیش از 70 گواهی ثبت قایق صیادی و بیش از 158 گواهی تمدید قایق صیادی در کمتر از 24 ساعت به صورت آنی برای صاحبان قایق های صیادی صادر شد. . تحویل داده شده است.

وی افزود: بر اساس آمار صدور این تعداد گواهی ثبت شناورهای صیادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: با راه اندازی درگاه ثبت الکترونیکی شناور در سایت Sp.pmo.ir، متقاضیان دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای پیگیری ثبت شناور خود پس از ثبت نام و تکمیل شناور بدون هویت خود ندارند. بیانیه ثبت نام

سالاری گفت: برای شناورهای واجد شرایط بازرسی شده توسط دو مؤسسه رده بندی فعال در استان هرمزگان، 158 گواهینامه نوسازی شناورهای صیادی با صلاحیت فنی و ایمنی در چهارمین ماه سال جاری در بندرلنگ صادر شد.

وی بیان کرد: در حوزه ستادی و دریافت اسناد و مدارک از ملوانان و مالکان کشتی، سامانه ها و زیرسیستم های لازم تقویت شده است.

به گفته مدیر بنادر و کشتیرانی غرب هرمزگان؛ در حال حاضر در صورت درخواست مالکان شناورهای صیادی، گواهی ثبت به صورت آنی به مالکان تحویل داده می شود و همچنین در کمتر از 24 ساعت در بنادر غرب استان هرمزگان با طی مراحل تمدید گواهی نامه به مالکان تحویل می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.