افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

این دختر بیچاره هرگز نمی تواند بخندد/ عکس

  • کد خبر : 338003
این دختر بیچاره هرگز نمی تواند بخندد/ عکس

برای پدر و مادر دیدن خنده فرزندشان بسیار خوشایند و زیباست. اما والدین این کودک از شنیدن صدای فرزندشان محروم هستند. به گزارش صبح؛ دختر کوچک زیبایی که دلش برای دیدن لبخند شیرینش در دل پدر و مادرش تنگ شده است. گاهی اوقات بیماری ها باعث می شود افراد نتوانند کوچکترین کارهای روزانه را انجام […]







برای پدر و مادر دیدن خنده فرزندشان بسیار خوشایند و زیباست. اما والدین این کودک از شنیدن صدای فرزندشان محروم هستند.



به گزارش صبح؛ دختر کوچک زیبایی که دلش برای دیدن لبخند شیرینش در دل پدر و مادرش تنگ شده است. گاهی اوقات بیماری ها باعث می شود افراد نتوانند کوچکترین کارهای روزانه را انجام دهند. مثل کودکی که نمی تواند لبخند بزند.

داستان از این قرار است که امیلی از سندرم مغزی رنج می برد و این مشکل را برای او ایجاد کرده است. وجود یک سندرم مغزی نادر در بدن یک دختر دو ساله باعث شده است که او نتواند پیش پا افتاده ترین واکنش های بدن کودک را انجام دهد: امیلی متیوز با وجود داشتن 20 تشنج در روز، توانایی انجام هیچ واکنشی را ندارد. حتی یک خنده ساده وجود ندارد، کاری که هر کسی می تواند به طور طبیعی انجام دهد.

تازه متولد شده

این بیماری نادر که تنها 4000 هزار نفر در جهان به آن مبتلا هستند مربوط به توقف رشد بخشی از مغز در دوران جنینی است و اکنون امیلی را درگیر کرده و به گفته پزشکان او را به نقطه کوری مادر امیلی می گوید من یک بارداری طبیعی داشتم و نمی دانم کجا این اتفاق افتاده است.

فقط دو هفته بعد از تولد، کودک من شروع به احساس غیر طبیعی کرد، صورتش قرمز و خفه شده بود. به گزارش پارس ناز من فکر می کردم که یک رفلکس ساده معده باعث این موضوع می شود اما از آن به بعد فرزندم روزی 5 بار این حالت را داشت.

حالا پدر و مادرش قصد دارند با کمک خیرین پول مورد نیاز برای خرید صندلی سیار مخصوص، اتاق و مدرسه مناسب برای او را به دست آورند، زیرا به گفته پزشکان، هر حرکتی در تشدید تشنج او موثر است.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.