افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

ابراهیمی: المود قهرمان دیدار مقابل تراکتورسازی بود/ امید به پیروزی های متوالی شاگردان گاریدو – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 337965
ابراهیمی: المود قهرمان دیدار مقابل تراکتورسازی بود/ امید به پیروزی های متوالی شاگردان گاریدو – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نقش موثری در دوری از شکست داشتند و معتقدم هفته به هفته با این کیفیت پیشرفت خواهیم کرد. ناصر ابراهیمی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: هر دو تیم تحت تاثیر جو بازی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نقش موثری در دوری از شکست داشتند و معتقدم هفته به هفته با این کیفیت پیشرفت خواهیم کرد.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: هر دو تیم تحت تاثیر جو بازی قرار گرفتند و تنش در پاهای بازیکنان مشهود بود. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در کسب این تک امتیاز و دوری از شکست موثر بودند.

وی ادامه داد: به نظر من جذابیت این دیدار فقط در سکوها بود که با حمایت حداکثری مردم ورزشگاه از سکوت نجات یافتند. تراکتور تیم محبوبی است و این بازی با استقبال خوب هواداران این تیم مواجه شد. این دیدار از هر نظر هیجان انگیز بود اما متاسفانه در زمین چندان جذاب نبود. پارسی ها با یک اشتباه گل خوردند و سپس بلد بودند آن را جبران کنند که به نظر من اگر استرس این دیدار نبود پرسپولیس به نتیجه قابل قبول تری می رسید.

گندوز در این بازی به اندازه یک فصل سیو انجام داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد پارسی ها در این دیدار گفت: تعدادی از بازیکنان در کسب این تنها امتیاز در خانه حریف موثر بودند. الکسیس گاندوز در این دیدار گریز از خود نشان داد و خیال هواداران را راحت کرد. به نظر من گندوز در این بازی به اندازه بیرانوند سیو کرد که عامل اصلی ماندگاری پرسپولیس در این بازی بود. ایوب المود در این مسابقه باعث افتخار ما شد. این یک الماس کم رنگ است و امیدوارم دلارهای قطر از آن دوری کنند. سعید صادقی در 2 بازی اخیر چشمگیر بوده و باید بیشتر از این قیمت داد. فرشاد احمدزاده و ارونوف دیگر ستاره های پرسپولیس در این دیدار بودند.

جذابیت لیگ هفته به هفته بیشتر می شود

ابراهیمی با بیان اینکه باید در هفته های آینده منتظر پیروزی های متوالی قرمزها باشیم، اظهار داشت: مطمئنا پرسپولیس در هفته های آینده تاکتیک ها و هماهنگی های لازم را به دست خواهد آورد و در آن زمان شاهد پیروزی های متوالی شاگردان گاریدو خواهیم بود. پرسپولیس فصل گذشته به همین ترتیب نتایج سینوسی گرفت و هفته های زیادی صدر جدول را از دست داد، اما پس از آن توانست قهرمان لیگ شود. چیزی که همیشه پرسپولیس را از شکست مقابل رقبا باز می دارد تجربه و بزرگی بازیکنان و باشگاه است. سرخپوشان در بقیه بازی‌ها شرایط سختی خواهند داشت و هر تیمی که مقابل آنها قرار می‌گیرد می‌خواهد 100 درصد توان خود را به کار گیرد. فکر می کنم جذابیت لیگ هفته به هفته بیشتر می شود.

ورود داور ویدیویی باعث ارتقای سطح فوتبال ایران می شود

وی در خصوص عملکرد داور در این دیدار گفت: به نظرم داوری خوب بود و چه به نفع پرسپولیس باشد یا نه، به نظرم ورود تکنولوژی کمک داور تصویری به فوتبال ایران کمک خواهد کرد. بر اساس تصاویری که دیدیم اخراج سروش رفیعی درست بوده است. نبود این فناوری همیشه باعث شده پرسپولیس دچار مشکل شود یا تیم های دیگر با مشکل مواجه شوند، خدا را شکر این مشکلات در این فصل وجود نخواهد داشت. در هر صورت من شخصا فکر می کنم پرسپولیس از ۱۰ بازیکن بودن خاطرات خوبی دارد و هر بار که این تیم یکی از دوستانش را از دست می دهد خطرناکتر می شود. حتی اگر پرسپولیس 8 بازیکن هم داشته باشد، باز هم قدرت همیشگی را دارد.

نداشتن ورزشگاه فلسطینی ها را خسته کرده است

بازیکن پیشکسوت شیرهای سرخ در پایان با بیان اینکه مسائل سوء مدیریت باعث شد شیرهای سرخ زمین مناسبی از نظر ورزشگاه نداشته باشند، خاطرنشان کرد: در گذشته ورزشگاه آزادی را در مدت دو سال و 8 ماه ساختند، اما الان دارند. 10 سال است که می خواهم یک ورزشگاه جدید بسازم. لازم به ذکر است که مردان سرخ پوست به اندازه کافی استراحت نکردند. آنها پس از بازی با ذوب آهن از اراک وارد تهران شدند و بار دیگر برای دیدار با تراکتورسازی راهی تبریز شدند که این خود عاملی قوی برای ضعف بدنی بازیکنان خواهد بود. این سوء مدیریت باعث شده فلسطینی ها دچار مشکل شوند. امیدوارم مدیریت باشگاه فکری به حال این موضوع بکند چون در آینده این مشکل در چشم هواداران دیده خواهد شد. بابت امتیازی که از تبریز به تهران آوردیم و زحماتی که بازیکنان کشیدند سپاسگزارم و امیدوارم در بازی های آینده با قدرت بیشتری به میدان برویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)