افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

چیدمان دقیق و تمیز کابینت آشپزخانه برای قابلمه، تابه و همه ظروف به شیوه ای زیبا

  • کد خبر : 337815
چیدمان دقیق و تمیز کابینت آشپزخانه برای قابلمه، تابه و همه ظروف به شیوه ای زیبا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کابینت ها در فضای آشپزخانه اهمیت زیادی دارند. به خصوص اگر خانه شما خانه باشد، بدون شک کمدها و چیدمان داخلی آنها اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا وقتی فضای کوچک و چیزهای زیادی وجود دارد، قطعا مهارت قابل توجهی می خواهد که بتوانید همه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کابینت ها در فضای آشپزخانه اهمیت زیادی دارند. به خصوص اگر خانه شما خانه باشد، بدون شک کمدها و چیدمان داخلی آنها اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا وقتی فضای کوچک و چیزهای زیادی وجود دارد، قطعا مهارت قابل توجهی می خواهد که بتوانید همه چیز را کنار هم بچینید و خوب و زیبا بچینید، نه همه را با هم. کابینت و بوفه دقیقاً از این نوع چیزها هستند، زیرا ظروفی هستند که ابعاد و اشکال مختلفی دارند. از طرفی به صورت ست بوده و از آنجایی که شکستنی هستند، مونتاژ آنها دشوارتر خواهد بود.

برای مثال کابینت گاز یکی از مهم ترین قسمت های هر آشپزخانه ای است و باد به چیدمان آن توجه ویژه ای داشته است. زیرا این کابینت نزدیک ترین قسمت به گاز است و باید ظروف و وسایل آشپزخانه را در آن قرار دهید تا روزانه از آنها کمک بگیرید. به عنوان مثال تابه ها، قابلمه ها و حتی غذاهایی مانند روغن و ادویه جات در این فضا قرار دارند.

کابینت برای قابلمه و تابه

البته فراموش نکنید که اگر فضای کمی دارید، به راحتی می توانید با استفاده از جداکننده ها، مبلمان مورد نظر را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و همه چیز را تمیز و مرتب نگه دارید. فراموش نکنید که وسایل و لوازمی که در این فضا قرار می گیرند باید در برابر حرارت مقاوم باشند تا بتوانند زیر کابینت گرم سالم بمانند. بهتر است اجسام سنگین‌تر را در طبقه پایین و اجسام سبک‌تر را در طبقه بالا قرار دهید. همچنین احتمال سقوط و شکستگی را کاهش می دهد. چیدمان کابینت زیر گاز باید به گونه ای باشد که همه چیز دم دست و آماده باشد تا مجبور نباشید برای همه چیز مدام از این طرف آشپزخانه به آن طرف بروید.

6464

کابینت حبوبات

از طرفی حبوبات در آشپزی ما اهمیت دارند، زیرا ما ایرانی ها عادت داریم غذاهای سنتی که نیاز به حبوبات دارند بپزیم و بخوریم. چیدمان حبوبات داخل آشپزخانه بالای سر باید به گونه ای باشد که ظاهر خوبی داشته باشد و استفاده از آن راحت باشد. ابتدا بهتر است لوبیاها را در یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی شفاف قرار دهید تا مجبور نباشید هر دری را باز کنید تا بفهمید کدام ظرف حاوی کدام حبوبات است. همچنین فراموش نکنید که حبوبات را با توجه به نوع آنها جمع کنید. به عنوان مثال، می توانید لوبیا را در یک مکان و نخود را در یک مکان قرار دهید. کابینت حبوبات باید به گونه ای باشد که بتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید و ظاهری زیبا ایجاد کنید. اگر عجله دارید، می توانید نام هر کدام را بنویسید و روی در بچسبانید.

96786

چیدمان کابینت.

چیدمان کمدها علاوه بر اینکه به صورت روزانه راحت و زیبا به نظر می رسد، مواقعی وجود دارد که مهمان دارید و زمان و سرعت برایتان مهم است. باید کمدها را مرتب و هماهنگ بچینیم تا همه چیز به راحتی در دسترس باشد. یکی از ایده های چیدمان صحیح مبلمان این است که غذا را بر اساس نیاز آن در نظر بگیرید. به عنوان مثال، چیزهایی را که هر روز استفاده می کنید، مانند بشقاب و لیوان، در کابینت ها نزدیک سینک و گاز قرار دهید. وسایلی که کمتر استفاده می شوند را در کابینت هایی که بالاتر و دورتر هستند قرار دهید. به این ترتیب فضای بیشتری برای وسایل ضروری خواهید داشت و فضا شلوغ نمی شود و ظروف سالم می مانند. به این ترتیب همه چیز به طور منطقی مرتب می شود.

9879874

مبلمان و دکوراسیون در کابینت.

به طور معمول، همه ما چیزهایی مانند مایکروویو، قهوه ساز و حتی وسایل تزئینی را در کابینت ها قرار می دهیم. تا وقتی توجه نکنید چیدمان در کابینت زیباتر است چون جلوی چشم است و نباید آن را دست کم گرفت. این وسایل نباید باعث شلوغی و انسداد دست و پا شوند. برای مثال می توانید از یک سبد خوب برای قرار دادن نان شیرین و میوه در کمد استفاده کنید. اگر کابینت های کافی و کافی دارید، می توانید برای آشپزخانه تکیه گاه های تزیینی بسازید تا جلوه ای جذاب به محیط ببخشید و عملکرد مطلوبی را ارائه دهید.

8547854

stand-pasamavari-1-min



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.