افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آنچه باید در مورد سریال تاوان بدانید!

  • کد خبر : 337741
آنچه باید در مورد سریال تاوان بدانید!

ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه خود به نقش های چالش برانگیز گفت که دوست دارد با کارگردانانی چون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و سعید روشی همکاری کند. به گزارش ساعت صبح، ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه خود به نقش های چالشی گفت که دوست دارد […]







ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه خود به نقش های چالش برانگیز گفت که دوست دارد با کارگردانانی چون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و سعید روشی همکاری کند.



به گزارش ساعت صبح، ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه خود به نقش های چالشی گفت که دوست دارد با کارگردانانی چون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و سعید راوشی همکاری کند.

ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون درباره حال و هوای سینما و ورود به این عرصه گفت: متاسفانه بسیاری از افراد از طریق ارتباط با اقوام، رانت، رابطه و خرید نقش وارد سینما می شوند که استعدادی در این زمینه ندارند و آموزش ندیده اند. رشته بازیگری . امثال من از کودکی در سریال ها و فیلم ها بازی کرده اند و علاقه مند به ایفای نقش های چالش برانگیز هستیم. امیدوارم کارگردانان و هنرمندان پیشکسوت فرصت ایفای چنین نقش هایی را به هنرمندان جوان بدهند.

وی افزود: در حال حاضر 22 سال سن دارم و دوست دارم با کارگردانانی چون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و سعید روشیت و بزرگان سینما کار کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «خاطره یک شب بارانی» گفت: ما کارگردانان زن موفق زیادی در کشورمان داریم که علاقه مندم با آنها کار کنم و به تجربیاتم بیفزایم به امید روزی که بتوانم به موفقیت برسم. رویاهای من است و با بردن جایزه به کشورم افتخار کنم. بودن

شعبان با بیان خاطره ای از ایفای نقش در سریال «توان» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که اولین تجربه او در عرصه بازیگری بود، گفت: در این سریال از بین صدها بازیگر، آقای شاه حسینی تست بازیگری من را تایید کرد و چند روز بعد از آن بازی کردم. برای فیلمبرداری رفت ما در شمال کشور قرار داریم. نقش گالی را در تاوان بازی کردم که خرگوشی به نام بانی داشت. پشت صحنه برای این سریال 2 سنجاب گرفتند که هر کدام به نوعی مردند و بعد 2 خرگوش گرفتند و در نهایت یک خرگوش باقی ماند. سکانس ها را با همان خرگوش ضبط کردند اما در نهایت این خرگوش به دلیل خوردن سبزی سمی در آن منطقه خونریزی کرد و جان داد که من را بسیار ناراحت کرد و هنوز تصویر مرگ او در ذهنم مانده است.

بازیگر سریال «توان» افزود: زمان تصویربرداری آن سریال فصل زمستان بود و چکمه های پلاستیکی زرد رنگم از سرما خشک شده بود. من در این سریال نقش یک دختر نابینا را بازی کردم اما در پشت صحنه و در حین گریم یک لحظه کره چشمم گیر کرد و چشمانم پایین نیامد. خدا به من کمک کرد و چشمانم را بازگرداند.

شعبان تصریح کرد: هرکسی که به بازیگری علاقه دارد این همه سختی را تحمل می کند و باید از مشکلات چشم پوشی کند زیرا ممکن است در کارش با شرایط بسیار نامناسب، سخت و غیرقابل پیش بینی مواجه شود. دوست دارم دومین همکاری خود را با شهرام شاه حسینی داشته باشم.

ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1380 است که فعالیت خود را در این عرصه از سال 1388 با بازی در سریال «انتقام» به کارگردانی شهرام شاه حسینی آغاز کرد. شعبان در سریال هایی چون «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیل زاده، «دخترمان» به کارگردانی اسماعیل جعفری، «ساعت صفر» به کارگردانی سعید سلطانی، «رزهای بیخواری» به کارگردانی کاظم معصومی، «ستاره های» به کارگردانی محمدرضا بازی می کند. آهنج، «تلانگر» به کارگردانی محمد درمنش، «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی و «زهرا و نبات» به کارگردانی ابوالفضل احمدیان در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در فیلم های تلویزیونی چون «هس تماس» به کارگردانی داریوش یاری، «یک روز خوب» به کارگردانی مصطفی خانلقی، «ملکات» به کارگردانی حجت جیجودی، «شکوفه» به کارگردانی رضا محمدی، «روزهای باقی مانده» به کارگردانی کیان بابائیان. ، «سایه های بلند باد» به کارگردانی احمد معظمی، «تنهایی» به کارگردانی محمود معظمی و «معاه در مرداب» به کارگردانی احمد معظمی به ایفای نقش پرداخته اند. شعبان در فیلم‌های «دخترانش فریاد نمی‌زنند»، «یتیم‌خانه ایران»، «رسوایی ۱ و ۲»، «اشک‌ها و سکوت»، «فیتیله و ماه پیشونی» و «آقا یوسف» نیز بازی کرده‌اند.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.